تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام25 پزشک داوطلب هلال احمر به روستاهای سیستان و بلوچستان

خراسان شمالی

25 پزشک داوطلب هلال احمر خراسان شمالی به روستاهای سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی سرپرستاعزام25 پزشک داوطلب هلال احمر به روستاهای سیستان و بلوچستان معاونت آموزش و پژوهش و معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به خشکسالی و بحران آب سیستان و بلوچستان گفت: 25 پزشک داوطلب در قالب 19کاروان به روستاهای متاثر از خشکسالی سیستان و بلوچستان اعزام شدند.
محمد رحمتی افزود: پزشکان با تخصص های دندانپزشکی، متخصص زنان، ماما، داخلی و اطفال عازم این استان شدند.

خشکی تالاب بین المللی هامون در شمال سیستان و بلوچستان و جازموریان در جنوب غرب استان، قطع آب رودخانه هیرمند، کاهش سفره های آب زیر زمینی، کمبود نزولات آسمانی، گرمای زیاد و تبخیر بیش از حد نرمال کشور این استان را با مشکلات زیادی در زمینه تامین آب آشامیدنی و کشاورزی رو به رو کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام25 پزشک داوطلب هلال احمر به روستاهای سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..