تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ یکی از کارخانه‌های چین خود را تعطیل می‌کند

سامسونگ یکی از کارخانه‌های چین خود را تعطیل می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌های منتشر شده از کره جنوبی حاکی از این است که سامسونگ قصد دارد یکی از دو کارخانه تولید گوشی‌های خود در چین را تعطیل کند. این غول کره‌ای تا آخر امسال کارخانه شهر تیانجین خود را به دلیل مشکلات و رشد کند خود تعطیل خواهد کرد.

رویترز در گزارش خود اشاره کرده است که سهام این شرکت پنج سال قبل از 20 درصد پایین‌تر آمد و در حال حاضر به زیر یک درصد رسیده است و تولیدکنندگان بومی چینی مانند هوآوی و شیائومی با فعالیت بهتر خود موفق شده‌اند، سامسونگ را از رقابت بیندازند. این غول کره‌ای همچنین به دلیل سود نکردن در سه ماهه سال تحت فشار است چرا که رقیبان سامسونگ در طول دوره‌های مختلف گوشی‌های ارزان‌قیمت با ویژگی‌های بهتر تولید می‌کنند.

کارخانه شهر تینجیان یکی از دو کارخانه‌ای است که با سامسونگ کار می‌کند و دیگر کارخانه هم در شهر هویژو قرار دارد. کمپانی سامسونگ در حال حاضر بیشتر امید خود را به کارخانه‌های ویتنام و هند خود بسته است. ماه گذشته این شرکت خط تولید خود را در نویدای اوتر پرادش گسترش داد که باید تا سال 2021 حدود 120 میلیون دستگاه از گوشی‌های سامسونگ را تولید کند.

برای مقایسه باید گفت کارخانه تینجیان در سال 36 میلیون دستگاه تولید می‌کرد، کارخانه هویژو 72 میلیون دستگاه در حالی که کارخانه ویتنام این کمپانی قادر است 240 میلیون دستگاه گوشی در سال تولید کند.

انتهای پیام/

تعطیلی کارخانه سامسونگ در چین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ یکی از کارخانه‌های چین خود را تعطیل می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..