تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت Verizon اینترنت 5G را به خانه‌ها خواهد آورد

شرکت Verizon اینترنت 5G را به خانه‌ها خواهد آوردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته شرکت ارتباطات مخابراتی Verizon از برنامه‌های خود برای عرضه نسل پنجم اینترنت پر سرعت در خانه‌ها خبر داد که قرار است ابتدا در خانه‌های ایندیاناپولیس، هیوستون، ساکرامنتو و لس‌آنجلس اجرایی شود. Verizon اعلام کرده است که قرار است 5G تا انتهای امسال به خانه‌های این شهرهای آمریکایی برسد.

Verizon به عنوان بخشی از سرویس خود، به هر مشتری یک Apple TV 4K و بسته نرم‌افزاری YouTube TV پیشنهاد خواهد کرد که مشتریان از بین این سرویس‌ها می‌توانند استفاده کنند اما هنوز اطلاعاتی از این شرکت مبنی بر نحوه حساب هزینه این سرویس‌ها پس از مدت معلوم استفاده از سرویس رایگان منتشر نشده است.

این بسته نرم‌افزاری از Verizon، سرویس 5G را برای استفاده در خانه‌ها جذاب کرده است و انتظار می‌رود از این خدمات یعنی پخش اینترنتی بیش از شبکه‌های کابلی استفاده شود. خدمات YouTube کنار خود قابلیت DVR هم دارد که به کاربران این سرویس اجازه می‌دهد ویدئوهای خود را ضبط کنند و هر زمانی که خواستند آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی پخش کنند.

شرکت Verizon اولین شرکتی خواهد بود که اینترنت نسل پنجم خود را به مصرف خانگی ارائه خواهد کرد. پیش از این T-Mobile هم خبر از ارائه سرویس نسل پنجم اینترنت را داده بود اما این شرکت هیچ برنامه‌ای برای ارائه این سرویس به مصرف خانگی نداده بود که Verizon پس از این کار از رقیب خود جلو خواهد افتاد.

گفتنی است، اینترنت نسل پنجم سرعتی بیش از اینترنت 4G خواهد داشت و راحتی بیشتری را برای مصرف خانگی به وجود خواهد آورد.

انتهای پیام/

ارائه 5G برای خانه‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت Verizon اینترنت 5G را به خانه‌ها خواهد آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..