تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Vault-Hide SMS,Pics & Videos,App Lock,Cloud backup v6.7.42.22

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که بتواند به صورت همه جانبه از بخش های کلیدی اندروید شما محافظت نماید بی شک یکی از بهترین گزینه های پیش رو Vault-Hide SMS ,Pics & Videos می باشد . این نرم افزار می تواند به سادگی و البته با قدرت تمام اقدام به مخفی نمودن بخش های مختلف اندروید شما نظیر پیامک ها ، تصاویر و ویدیو ها در برابر چشم های کاوشگر نماید . این نرم افزار که توسط کمپانی نام آشنای NQ Mobile طراحی گردیده است با رمزگذاری کردن بخش های یاد شده و ذخیره سازی آنها در مکانی امن به شما کمک می کند تا با خیالی آسوده اطلاعات حساس خود را بر روی گوشی تحت اندروید تان ذخیره نمایید . افزون بر این با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات رمزنگاری شده بر روی فضاهای ابری شرکت NQ می توانید خیال خود را از هر نظر حتی پاک شدن اطلاعات آسوده سازید .

تغییرات نسخه ۶٫۷٫۴۲٫۲۲ :

اضافه شدن تابع باز کردن قفل با استفاده از سنسور اثر انگشت

بهبود فعال ساز قفل برنامه ها

اصلاح مشکلات شناخته شده

اضافه کردن آلبوم عکس های گروه بندی شده




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Vault-Hide SMS,Pics & Videos,App Lock,Cloud backup v6.7.42.22»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..