تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیأت داوران جشنواره ملی «راه روشن فردا» معرفی شدند

خبرگزاری بسیج: کامبیز درم بخش، سید محمد فدوی و عباس ناصری به عنوان اعضای هیئت داوران جشنواره ملی راه روشن فردا معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این جشنواره با همکاری انجمن هنرهای تجسمی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در رشته پوستر و کارتون با موضوع حمایت از کالای ایرانی برگزار می شود.

مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان و همچنین نمایشگاه آثار راه یافته به بخش پایانی نیز 29 مرداد ماه ساعت 18 در فرهنگسرای ولاء شهرری برپا خواهد شد.

گفتنی است، «کامبیز درم بخش» از پیشکسوتان هنر کاریکاتور ایران، مدرس دانشگاه و برنده جایزه از بزرگ‌ترین و معتبرترین مسابقات بین‌المللی کاریکاتور ژاپن، آلمان، ایتالیا، سوئیس، بلژیک، ترکیه، برزیل، یوگسلاوی و داور مدعو چند نمایشگاه بزرگ بین‌المللی کاریکاتور بوده‌است. این هنرمند بیش از ۵۰ نمایشگاه انفرادی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده و در ۱۰۰ نمایشگاه جمعی داخلی و خارجی حضور داشته‌است. کتاب‌های متعددی در زمینه تصویرسازی و کاریکاتور تاکنون از او چاپ و منتشر شده‌است.

«سید محمد فدوی» نیز هنرمند و فارغ التحصیل دکتراي پژوهش هنرازدانشگاه تهران است و دارای سوابقی چون: رئیس دانشکده هنردانشگاه الزهرا (س)، مدیرگروه هنرهاي تجسمی دانشگاه تهران، مدیرطرح توسعه ملی هنرهاي تجسمی وزارت فرهنگ وارشاداسلامی، رئیس موسسه توسعه هنرهاي تجسمی، مدیرعامل بنیادآفرینشهاي هنري نیاوران، رئیس دانشکده هنرهاي تجسمی پردیس هنرهاي زیبای دانشگاه تهران و معاون دانشجویی وفرهنگی پردیس هنرهاي زیبادانشگاه تهران است.

 وی علاوه بر تألیف چندین کتاب و مقالات هنری، در ده ها نمایشگاه به صورت انفرادی و گروهی حضور داشته است.

«عباس ناصری» عضو دیگر هیأت داوران جشنواره یادشده نیز هنرمند کارتونیست و داور بیش از چهل جشنواره ملی و بین المللی در ایران و کشورهایی چون: نروژ، ترکیه و بلغارستان بوده است. وی برنده بیش از 60 جایزه ملی و بین المللی، دبیر 20 جشنواره ملی و بین المللی کارتون و کاریکاتور، رئیس انجمن هنرهای تجسمی و رییس خانه کاریکاتور حوزه هنری استان خراسان شمالی بوده و در نمایشگاه متعدد انفرادی و گروهی در ایران و کشورهای دیگر حضور داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیأت داوران جشنواره ملی «راه روشن فردا» معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..