تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سد بارزو شیروان در حال خشک شدن + عکس

سد بارزو شیروان با کاهش آب مواجه شده و در آستانه خشک شدن است. صراط:

 سد بارزو شیروان با کاهش آب مواجه شده و در آستانه خشک شدن است.

به گزارش میزان سد بارزو در آذرماه سال ۱۳۸۰ به منظور تأمین آب شرب شهر شیروان و بسیاری از روستاهای اطراف بر روی رودخانه قلچق در ۴۰کیلومتری شیروان ساخته شد. به علت برداشت‌های بی‌رویه آب از مخازن این سد و کاهش بارندگی در سال‌های اخیر، این سد در اوایل بهار سال جاری کمتر از ۵درصد ذخیره آب در مخازن داشت. با وجود در اختیار نگذاشتن آب این سد برای کشاورزی و اخذ مجوز برای ماهگیران، اکنون در نیمه تابستان سطح آب ذخایر سد بارزو در پایین‌ترین حالت در طول این سال‌ها قرار گرفته است.

سد بارزو شیروان در حال خشک شدن + عکس

سد بارزو شیروان در حال خشک شدن + عکس

سد بارزو شیروان در حال خشک شدن + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سد بارزو شیروان در حال خشک شدن + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..