تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریمی: از این مساوی عصبانی هستم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز می‌گوید از نتیجه تیمش برابر پیکان رضایت ندارد.

آفتاب‌‌نیوز :

 فیروز کریمی پس از تساوی تیمش برابر پیکان اظهار کرد: بازی خوبی بود و صرف نظر از ٢٠ دقیقه آخر که پیکان به بازی مستقیم روی آورد، سایر دقایق بازی خوب بودیم. ما از نتیجه راضی نیستیم و به همین خاطر عصبی هستم. واقعا از خالقی‌فر که بازیکنی با تجربه‌ای است تعجب می‌کنم که آن موقعیت را به گل تبدیل نکرد.

به گزارش ایسنا،وی افزرود: ما شناخت کاملی از پیکان داشتیم اما داور جوان هرچه تلاش کرد نتوانست بر بازی تسلط پیدا کند. تنها اشکال تیم داوری کمک داور اول بود که با داور وسط هماهنگ نبود. او در آینده مشکل‌ساز خواهد شد و باید هماهنگی‌اش را با داور بیشتر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریمی: از این مساوی عصبانی هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..