تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمل پیوند صورت دختر جوان را به زندگی عادی برگرداند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عمل پیوند صورت دختر جوان را به زندگی عادی برگردانددختر 22 ساله آمریکایی که در تلاش برای خودکشی ناکام مانده بود، پس از عمل پیوند صورت به زندگی عادی خود بازگشت. "کتی استبلفیلد" در 25 مارچ سال 2014 در ایالت میسیسیپی آمریکا با شلیک یک گلوله به صورت خود قصد داشت به زندگی‌اش پایان دهد که ناکام ماند.
او که دچار جراحت وحشتناکی شده بود بلافاصله به بیمارستانی در آکسفورد واقع در میسیسیپی منتقل شد. او سپس به بیمارستانی در ممپیس واقع در ایالت تنسی انتقال یافت.
در 4 می سال 2017 یک عمل جراحی پیوند صورت بی سابقه که 31 ساعت به طول انجامید، روی صورت کتی انجام شد که او را قادر به جویدن، بلعیدن و کشیدن نفس عمیق می کرد. صورت کتی از زنی 31 ساله با نام اندره اسچنیدر که در اثر اوردوز جانش را از دست داده بود گرفته شد.
کتی که اکنون 22 ساله است در گفتگوی با نشنال جغرافیک گفت: "شانس دوباره زندگی کردن به من داده شد."
کتی چهلمین نفر در جهان به شمار می رود که عمل جراحی پیوند صورت را انجام داده است، با این تفاوت که او جوانترین فردی بوده که این عمل روی صورتش انجام شده و زمان عمل او نیز بسیار طولانی بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمل پیوند صورت دختر جوان را به زندگی عادی برگرداند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..