تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفر: باختیم و چه بهتر که این اتفاق امشب رخ داد نه هفته آینده

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ما باختیم، ولی بهتر بود که این اتفاق امشب رخ داد تا هفته آینده، ما باختیم و باید در تمرینات این هفته این شکست را آنالیز کنیم.


به گزارش فارس از جم، وینفرد شفر بعد از پایان دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت:در ابتدا به تیم پارس جنوبی بابت کسب ۳ امتیاز تبریک می‌گویم. ما در تمرینات و جلسات با بازیکنان صحبت کرده بودیم که حریف پاس بلند می‌دهد و می‌دانستیم گلر، شماره ۳ و ۴ بیشتر پاس بلند می‌دهند.

* باختیم و چه بهتر که این اتفاق امشب رخ داد نه هفته آینده

سرمربی استقلال تأکید کرد: در صحنه‌ای که گل خوردیم آرمین سهرابیان کمی دیر رسید و باعث شد آن اتفاق بیفتد، ما در نیمه اول خیلی محکم نبودیم و درنیمه دوم نیز شانس‌های زیادی برای زدن گل داشتیم، اما از آن‌ها استفاده‌ای نکردیم، ما در نیمه دوم خوب کار کردیم، ولی باختیم. استقلال باید تیم ساختن را یاد بگیرد و این موضوع در تیم ما هنوز کامل نشده است. بازیکن خارجی ما در ادامه به تیم اضافه شد، ولی مشکلاتی وجود داشت. در چند صحنه تبریزی می‌خواست به مهاجمان کناری پاس بدهد، ولی مهاجمین با او حرکت نمی‌کردند، این‌ها چیز‌هایی است که ما باید در تمرینات یاد بگیریم. این اتفاق امشب افتاد و ما باختیم، ولی بهتر بود که این اتفاق امشب رخ داد تا هفته آینده، ما باختیم و باید در تمرینات این هفته این شکست را آنالیز کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفر: باختیم و چه بهتر که این اتفاق امشب رخ داد نه هفته آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..