تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرزندان آقای شهردار کجا هستند؟

محمد علی افشانی با بیان اینکه ۳ فرزند دارد گفت: ۲ دختر و یک پسر دارم و هر ۳ در ایران هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، کمپین «فرزندت کجاست»، در فضای مجازی آغاز شده است.

محمدعلی افشانی شهردار تهران در این باره گفت که سه فرزند دارد و همه در ایران هستند. زینب دانشجوی دکترای سازه و زلزله دانشگاه شریف، مرضیه فارغ‌التحصیل مهندسی برق و آماده ادامه تحصیل، سیدمحمد امین دانش‌آموز است و سعید خرسند دامادش دانشجوی دکترای سازه و زلزله از دانشگاه شریف است.

همچنین محسن  پورسیدآقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که فرزندانتان کجا هستند؟ گفت:‌سه فرزند دارم پسر بزرگم متولد 1361 است و کار  غیردولتی دارد. به هیچ عنوان اجازه ندادم در بخش دولتی حضور یابد.دو دختر دارم یکی متولد 1371 و دارای فوق‌لیسانس تغذیه و دختر دیگرم متولد 1363 از دانشکده هنر است و دخترانم هر دو خانه‌دار هستند.

وی گفت: هیچ کدام از فرزندانم خارج از کشور تحصیل نکردند و دوست هم ندارم به خارج  از کشور بروند.

ولی‌الله شجاع‌پوریان معاون اجتماعی شهرداری تهران گفت: سه فرزند دارم. دخترم دانشجوی پزشکی در تهران، پسر اولم دانشجوی فلسفه و پسر دومم دانش‌آموز است.

همچنین حجت میرزایی معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: دو فرزند دارم، دخترم در مقطع دبیرستان و پسرم در مقطع ابتدایی در حال تحصیل هستند.

همچنین حاجی مدیرمسئول روزنامه همشهری در این خصوص گفت: فرد قابل اعتماد نداشتم و پسرم را رئیس دفترم کردم.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرزندان آقای شهردار کجا هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..