تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چقدر روغن مصرف کنیم تا سالم بمانیم؟

متخصص تغذیه و رژیم درمانی درخصوص اندازه و نوع روغن مورد نیاز بدن توضیحاتی را ارایه داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مرتضی صفوی متخصص تغذیه و رژیم درمانی در خصوص نحوه مصرف روغن و رژیم غذای روزانه توضیح داد: حدود 30 درصد انرژی بدن از طریق منابع چربی و روغنی دریافت می‌شود.

وی افزود: توزیع این 30 درصد روغن در بدن باید به گونه‌ای انجام شود که سلامت فرد به خطر نیفتد و شادابی افراد را تضمین کند.

این متخصص تغذیه ادامه داد: اگر این 30 درصد را تقسیم‌بندی کنیم 10 درصد این رقم باید به چربی حیوانی، 10 درصد به چربی غیراشباع مثل روغن‌های آفتابگردان، روغن کانولا و سایر روغن‌های گیاهی اختصاص یابد و همچنین 10 درصد دیگر باید مختص مصرف روغن زیتون باشد.

صفوی افزود: اگر افراد چربی اشباع بیش از حد مصرف کنند ممکن است با افزایش کلسترول خون مواجه شوند و بیماری‌های قلبی و عروقی گریبانگیرشان شود.

وی در خصوص خواص روغن زیتون نیز توضیح داد: مصرف روغن زیتون باید در وعده‌های غذایی قرار گیرد و در صورت حذف آن از مزایای این روغن که باعث تقویت سیستم ایمنی و همچنین مبارزه با سرطان است دور خواهیم شد.

این متخصص تغذیه گفت: رعایت کردن میزان مصرف روغن و درصدهای اعلام شده باعث تضمین سلامتی فرد خواهد شد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چقدر روغن مصرف کنیم تا سالم بمانیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..