تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مرمت دو اثر تاریخی در کاشمر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رضا یوسفی مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشمر افزود: آب انبار حاجی نظام اثری از دوران قاجاریه است که در خیابان سلمان فارسی واقع شده است و یکی از مطالبات بر حق مردم مرمت این اثر تاریخی بوده است.
وی گفت: برنامه مرمت آب انبار حاجی نظام شامل تعویض و بازچینی مجدد آجر‌های بدنه مخزن آب انبار و همچنین اجرای کف سازی بین سر در و مخزن است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشمر گفت: هم چنین خانه تاریخی دانش که در حال حاضر بعنوان اداره میراث فرهنگی کاشمر در حاشیه میدان کعبه واقع شده اثر دیگری است که برنامه مرمت آن پس از سفر مدیر کل میرالث فرهنگی  استان به این شهرستان آغاز شده است.


یوسفی افزود: هدف از مرمت این اثر ایجاد زمینه و مقدمات آماده سازی بنا جهت تبدیل شدن به موزه است.


وی اظهار کرد: اجرای کف سازی و مرمت دیوار‌های داخلی و بیرونی از جمله اقداماتی مرمتی است که در این پروژه مرمت صورت خواهد گرفت.


وی تصریح کرد: این برنامه‌های مرمتی با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی انجام خواهد شد.

انتهای پیام//و.ت

مرمت دو اثر تاریخی در کاشمر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مرمت دو اثر تاریخی در کاشمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..