تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۵۸۰ حلقه لاستیک‌های احتکار شده در شهرستان کاشمر

کشف میلیاردی لاستیک‌های احتکار شده در شهرستان کاشمربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ابراهیم قربان زاده جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری تعداد زیادی لاستیک در یک منزل روستایی در سطح شهرستان کاشمر مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی به همراه کارشناسان اداره صنعت و معدن و تجارت با هماهنگی مراجع قضایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این منزل روستایی تعداد580 لاستیک احتکار شده به ارزش 96 میلیون تومان کشف و ضبط و دو نفر نیز در همین رابطه دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با تشکر از همکاری خوب مردم در این خصوص از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند

انتهای پیام//و.ت

کشف کالای احتکار شده در کاشمر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۵۸۰ حلقه لاستیک‌های احتکار شده در شهرستان کاشمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..