تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام امیدوار کننده کی‌روش از لیسبون

پیام امیدوار کننده کی‌روش از لیسبون

ورزش > فوتبال ملی - سرمربی تیم‌ملی ایران نسبت به بازگشت به صدر جدول رنکینگ تیم‌های آسیایی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از اینکه تیم ملی ایران دوباره به صدر رنکینگ تیم های آسیایی برگشت، کارلوس کی روش پیامی در صفحه رسمی اینستاگرامش قرار داد و نوشت:

تیم ملی ایران به رده سی و دوم جهان و اول آسیا رسید. تبریک من برای کسانی که در این مدت خالصانه برای تیم ملی تلاش کردند تا این موفقیت بزرگ بدست بیاید. این موفقیتی که برای چندمین بار نصیب ایران می شود به کسانی تعلق دارد که احترام و همراهی شان را همواره به تیم ملی منتقل کردند. ایران مستحق حضور در این جایگاه است. با تمام سختی ها و مشکلات، ایران می تواند در آینده همه را تحت تاثیر قرار دهد.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام امیدوار کننده کی‌روش از لیسبون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..