تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلالی:ضعف من مانع پیروزی برابر تیم گسترش فولاد بود

مجید جلالی سرمربیتیم فوتبال پیکان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:از نظرمن تیمی که می تواند 90 دقیقه از دروزاه تیمش دفاع کند ، برای من قابل احترام است و اگر نتوانستیم در این دیدار پیروز شویم تنها ضعف تیم خودمان بود.

جلالی ادامه داد: شاید بیشتر از هر کس دیگری ضعف من سبب شد تا نتوانیم در این دیدار پیروز باشیم.من از نتیجه ای که در این دیدار به دست آوردم ناراحت هستم و سعی می کنم تا این دیدار برای من و تیمم تجربه شود.بی شک نقطه نظراتم در ارتباط با این دیدار را با بازیکنانم در میان خواهم گذاشت و امیدوارم در دیدار های آینده در چنین تله هایی قرار نگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره با عملکرد ضعیف تیمش نسبت به دیدار های  هفته های گذشته لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت:حریف توانست به خوبی دفاع کند و به دنبال آن بود تا تمام روزنه ها و شکاف های نفوذ به داخل خط دفاعی  تیمش را ببندد.

تیم گسترش فولاد تبریز به دنبال آن بود تا بازیکنان ما را به سمت دلخواه خود بکشاند .

گسترش فولاد به خوبی دفاع کرد و ما نیز نتواسنتیم آن ها را شکست دهیم.بی شک برای هفته های آینده لیگ برتر به دنبال راهکاری برای مقابله با این تیم ها خواهیم گشت.

بیشتر بخوانید:شیری:نیم فصل به پرسپولیس می روم

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم پیکان پس از تساوی برابر تیم گسترش فولاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلالی:ضعف من مانع پیروزی برابر تیم گسترش فولاد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..