تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاشنه آشیل استقلال در بوشهر؛ داغِ فرشید

وب‌سایت نود: استقلال بعد از یک بازی خوب و کسب سه امتیاز مقتدرانه مقابل تراکتورسازی از پارس جنوبی شکست خورد. اتفاقی که با توجه به بازی با شاگردان تارتار در گرمای جم و در شرایط خوب این تیم خیلی غیرقابل تصور نبود. با این حال علاوه بر بازی خوب پارس و گرمای هوا شاید بدشانسی را هم بتوان در این باخت دخیل دانست.

این بدشانسی پیش از شروع بازی و آن جایی رقم خورد که استقلال به دلیل فوت پدر فرشید باقری نتوانست او را به جم ببرد. غیبت او خیلی زود به چشم آمد و با گلی که استقلال در همان نیمه اول دریافت کرد مشخص شد که کار آبی‌ها سخت تر از آن چیزی است که تصور می‌کردند.

پاشنه آشیل استقلال در بوشهر؛ داغِ فرشید

بعد از جدایی امید ابراهیمی و حضور علی کریمی، پیش‌بینی می‌شد که شماره ۶ جدید قرار است جای خالی ۶ جداشده را پر کند اما در سه هفته ابتدایی لیگ این فرشید باقری بود که توانست نقش فرماندهی ابراهیمی در میانه میدان را ادامه دهد.

فرشید باقری در این سه هفته هم در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشت و هم به خوبی توانست حملات تیمش در فاز هجومی را هدایت کند. شاید بهترین بازی او مقابل تراکتورسازی بود که در دو گل این تیم ردپای او دیده شد و پرس و تحت فشار گذاشتن تراکتوری‌ها توسط او و روح‌الله باقری زمینه ساز برد آبی‌ها مقابل تیم پرستاره تراکتور شد.

در بازی مقابل پارس جنوبی اما خبری از پرسینگ و بازی خوب استقلالی‌ها نبود. تغییرات شفر در نیمه دوم نشان داد که نبودن فرشید باقری برنامه‌های تاکتیکی او را کاملا به هم ریخته است و با تعویض‌های زودهنگامی که انجام داد تلاش کرد تا کمی به‌هم ریختگی تیمش را ترمیم کرده و بتواند با حداقل امتیاز و بدون باخت جم را ترک کند.

استقلال فصل گذشته هم خاطره خوبی از بازی بدون هافبک دفاعی‌هایش ندارد. در ۵ هفته ابتدایی لیگ هفدهم، استقلال باقری و ابراهیمی را در اختیار نداشت و در این ۵ هفته یک برد و یک مساوی و سه باخت را بدست آورد.

در لیگ شانزدهم هم استقلال دو بازی بدون این دو بازیکن در میدان حاضر شد که یک باخت به استقلال خوزستان و یک برد مقابل پدیده حاصل آن بود. این فصل با نبودن امید، وابستگی استقلال به باقری بیشتر شده و نبودن این بازیکن لطمه بیشتری به تیم شفر وارد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاشنه آشیل استقلال در بوشهر؛ داغِ فرشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..