تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعجب گردشگران از رویت موجودات عجیب دریایی در ساحل! + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رویت صدها موجود دریایی شبیه به توپ بیسبال در سواحل انگلیس تعجب گردشگران را برانگیخت. این موجودات دریایی عجیب پس از بارش باران و هوای طوفانی در ساحل دریا دیده شدند. زنی با نام "رزی هندریکس" به همراه خانواده اش در حال قدم زدن در ساحل بودند که با این موجودات عجیب مواجه شدند. دهها توریست دیگر که در کنار ساحل حضور داشتند با دیدن این موجودات عجیب و غریب دچار تعجب شدند.

تعجب گردشگران از رویت موجودات عجیب دریایی! + تصاویر

بیشتر بخوانید: کلاه کاسکت، ناجی زن موتو سوار شد +فیلم 

رزی هندریکس در این باره گفت : " من تابحال چنین موجوداتی را ندیده بودم. آنها شکلی شبیه به سیب زمینی داشتند و من دقیقا نمی دانم آنها چه چیزی بودند."

این در حالی است که نام علمی این موجودات دریایی، توتیای دریایی یا سیب زمینی دریایی است. سیب زمینی های دریایی نوعی خارپشت دریایی با جسه ای متوسط هستند که در سواحل شنی سراسر انگلیس یافت می شوند. محل زیست آنها معمولا در عمق 8 تا 15 اینچی ساحل است و در عمق 200 متری کف دریا  نیز دیده می شوند.

تعجب گردشگران از رویت موجودات عجیب دریایی! + تصاویر

انهای پیام/

رویت موجودات عجیب دریایی در سواحل انگلیس خبرساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعجب گردشگران از رویت موجودات عجیب دریایی در ساحل! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..