تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تریلر جدید عنوان Forza Horizon 4 جلوه های جدیدی از این بازی را به تصویر می‌کشد +فیلم

تریلر جدید عنوان Forza Horizon 4 را ببینید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مایکروسافت علاوه بر تمامی پروژه هایی که درباره سیستم عامل ویندوز در دست دارد و در حال مدیریت و ارتقاء این سیستم عامل است، پروژه دیگری نیز به نام کنسول ایکس باک در دست دارد که باید روز به روز با کمک مهندسان خود این کنسول را ارتقاء دهد و آن را با ذائقه مخاطبان تطبیق دهد.

رقیب اصلی کنسول ایکس باکس وان شرکت مایکروسافت، کنسول پلی استیشن 4 شرکت سونی است؛ به همین دلیل شرکت مایکروسافت برای اینکه بتواند در رقابت با پلی استیشن 4 باقی بماند، هر سال سعی می‌کند فرنچایزی جدید به صورت انحصاری برای کنسول خود عرضه کند تا میزان فروش ایکس باکس وان را افزایش دهد.

یکی از فرنچایزهایی که مایکروسافت در سال 2012 برای اولین بار معرفی و عرضه کرد، Forza Horizon بود که در ژانر ورزشی و مسابقه ای جای گرفت و اولین رویکرد بازی‌های انحصاری مایکروسافت در این ژانر بود. تفاوت فرنچایز Forza Horizon با سایر فرنچایزهای رالی این بود که علاوه بر ماشین، گیمر می‌توانست از هواپیما، قایق و موتور نیز در آن استفاده کند.

پس از موفقیتی که Forza Horizon به دست آورد، مایکروسافت تصمیم گرفت نسخه چهارم این بازی را نیز در سال 2018 و در تاریخ دوم اکتبر عرضه کند. گفتنی است که این بازی به صورت انحصاری برای ویندوز و کنسول ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه تریلری جدیدی از گیم پلی این عنوان را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم

انتهای پیام/

تریلر جدید عنوان Forza Horizon 4 را ببینید +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تریلر جدید عنوان Forza Horizon 4 جلوه های جدیدی از این بازی را به تصویر می‌کشد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..