تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Isle of Skye: The Tactical Board Game v10

قیمت‌ها را تعیین کنید، بخرید، بفروشید، و تصمیم‌گیری ‌کنید زیرا تنها یک رئیس قبیله پیروز خواهد شد.

پنج قبیله در حال مبارزه برای حکمرانی بر جزیره اسکای هستند. تنها رئیس قبیله‌ای که بهترین قلمرو را توسعه دهد و عاقلانه به تجارت بپردازد پادشاه خواهد بود!

زمانی که قلعه خود را ترک کردید، با اضافه کردن تپه‌های سبز، بهترین سواحل و کوه‌ها جزیره را بسازید. دام‌ها را پرورش دهید، دژها و کشتی‌ها را بسازید… قلمرو خود را کاشی به کاشی توسعه دهید، با خرج کردن کاشی‌های خود را نگاه دارید و یا آن‌ها را به قیمتی که تعیین می‌کنید به یکی از رقبا بفروشید.

هر بازی متفاوت است و باعث می‌شود استراتژی‌ها و تاکتیک‌های متفاوت را به کار بگیرید! با قابلیت تغییر و قوانینی که یادگیری آن‌ها آسان است، Isle of Skye: The Tactical Board Game یک بازی عالی برای انواع بازیکنان می‌باشد.

ویژگی‌ها :

مکانیک بازی ساده و تاکتیکی

طراحی شده برای یک تا پنج بازیکن

در حالت تک‌نفره یا چندنفره بازی کنید

از ۱۶ هدف ۴ عدد انتخاب کنید

از طریق راهنمای تعاملی قوانین را یاد بگیرید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Isle of Skye: The Tactical Board Game v10»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..