تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Art of Conquest (AoC) 1.18.26 – بازی استراتژی فوق العاده “هنرِ فتح” اندروید + دیتا

دانلود امروز 21+

آخرین آپدیت پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.18.26

دوست داشتن 32

آپدیت جدید 25 مرداد همزمان با انتشار و برای اولین بار در سطح اینترنت !

Art of Conquest (AoC) v1.18.26 – بازی استراتژی محبوب هنر فتح اندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی استراتژیک فوق العاده زیبا با سبک و ساخت منحصر به فرد
درخواستی شما عزیزان

Art of Conquest (AoC) – هنر فتح بازی جدید، فوق العاده زیبا و محبوب در سبک بازیهای استراتژی از استودیوی بازیسازی Lilithgames برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست جمعی از شما عزیزان فارسرویدی، تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Art of Conquest (AoC) برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، یک بازی استراتژی فوق العاده زیبا با گرافیکی خیره کننده و محیطی که ترکیبی از محیط های خیالی و محیط های قرون وسطایی است و در آن 6 امپراطوری برای بقا و تسلط بر سرزمین Nore میجنگند، را تجربه خواهید کرد! قلعه ی دشمنان تان را محاصره کنید، با کمک قهرمانان افسانه ای خود اژدهایان خبیث را از دم تیغ بگذرانید و امپراطوری خود را گسترش دهید!بازی Art of Conquest (AoC) را می توان به نوعی حرکتی نو در دنیای بازی های استراتژی سبک پایگاه سازی به حساب آورد که تجربه ای متفاوت از بازیهای استراتژی را برایتان به ارمغان می آورد و به نقل از بسیاری از افراد بسیار زیباتر از بازی محبوب کلش آو کلنز است، نظر شما چیست؟!

Art of Conquest (AoC)

بازی Art of Conquest (AoC) هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.3 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید! راستی … بازی Art of Conquest (AoC) توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده است و نکات تکمیلی هم در پایین به صورت تفکیک شده برایتان ذکر شده است.

نکات تکمیلی :

یک : بازی Art of Conquest (AoC) اینترنتی و آنلاین است
دو : بازی Art of Conquest (AoC) نسخه مود ندارد و هک نمیشود
سه : همیشه اخرین نسخه بازی را همزمان با انتشار از همین صفحه بخواهید .

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Art of Conquest (AoC) :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتای بازی را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.lilithgame.sgame.gp.oss را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

تغییرات آپدیت • Wrath of Nerokles event.• New hero: Baelrog.• Empower your heroes with Artifacts.• Hero Trials unlocked.• Transmute Valor Cards and Dragon Eggs.• Multiple hero Ability sets.• Other improvements and bug fixes.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Art of Conquest (AoC) 1.18.26 – بازی استراتژی فوق العاده “هنرِ فتح” اندروید + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..