تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Angry Birds Evolution 1.22.0 – بازی تکامل پرندگان خشمگین اندروید + مود + دیتا

دانلود امروز 34+

آخرین آپدیت پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.22.0

دوست داشتن 74

آپدیت جدید 25 مرداد همزمان با انتشار و برای اولین بار در سطح اینترنت !

Angry Birds Evolution v1.22.0 + Mod – بازی فوق العاده تکامل پرندگان خشمگین اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (خون نامحدود + تخریب زیاد دشمن + حذف تبلیغات)
پیشنهاد ویژه

Angry Birds Evolution سری از بازیهای محبوب و پرطرفدار پرندگان خشمگین با اسم “تکامل” از استودیوی محبوب Rovio Entertainment برای اندروید است که همین دو دقیقه پیش در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های انگری بیرد معرفی کنیم! اگر دلتان هوس سبکی خاص در دنیای بازی های ویدئویی کرده امروز خوش شانسید، بازی موبایلی Angry Birds Evolution عرضه شده است! جدیدترین محصول Rovio از سبک bumper cars الهام گرفته و در نهایت عنوانی شبیه به Monster Strike پدید آورده است! بی اعصاب تر از همیشه با پرندگانِ داستان، دشمنان را هدف قرار داده و به پیش بروید. خوک ها باز هم باید به عقب نشینی مجبور شوند، می توانید دوستان خود را به بازی بخوانید و در چالش ها شرکت کنید! پرندگان حوصله خود را ندارند که خوک ها به جزیره آن ها هجوم آوردند، تیم خود را تشکیل داده و دشمنان را ضربه فنی نمایید! در Angry Birds Evolution همه چیز تغییر کرده و بیش از 300 پرنده برای بازی طراحی شده، به این موضوع گرافیک سه بعدی و عالی، سبکی خنده دار و سرگرم کننده از RPG را چاشنی سازید! اگر از علاقه مندان به بازیهای Angry Birds هستید بدون شک Angry Birds Evolution مخصوص شما طراحی شده است.

Angry Birds Evolution Games

بازی Angry Birds Evolution هم اکنون در پلی استور صدها هزار بار توسط کاربران دانلود شده و با دانلود ان از فارسروید از اولین کاربران جهانی هستید که این بازی فوق العاده را تجربه می کنید ؛ ناگفته نماند که بازی دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است! به طور کلی بازی Angry Birds Evolution تقریبا شبیه پین بال عمل می کند، پرندگان را به سوی دشمنان پرتاب کرده تا هریک با قدرتی منحصر به فرد آن ها را نابود سازند، ماموریت ها را با موفقیت که پشت سر بگذارید می توانید آپشن های مختلف را به پرندگان خود اضافه کرده و زودتر از همیشه به نتیجه برسید! شما می توانید اولین نسخه بازی را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت فارسروید برای دستگاه اندرویدیتان دانلود کنید .

دقت داشته باشید : بازی به اینترنت نیاز دارد .

تغییرات نسخه ی v1.22.0:

* رفع مشکلات + بهینه سازیهای مختلف + ویژگی های جدید

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Angry Birds Evolution Games :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.rovio.tnt را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Angry Birds Evolution 1.22.0 – بازی تکامل پرندگان خشمگین اندروید + مود + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..