تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج ۲۸ نماینده از ائتلاف العبادی

خبرگزاری مهر: منبع سیاسی عراقی با اعلام خروج ۲۸ نماینده از ائتلاف النصر به ریاست حیدر العبادی گفت که فالح الفیاض رئیس کمیته حشد شعبی در رأس نماینده هایی هستند که از این ائتلاف خارج شده است.

وی افزود: نمایندگانی که از ائتلاف خارج شده اند از فراکسیون های الحزب الاسلامی، حزب الفضیله و فراکسیون عطاء هستند.

این منبع مدعی شد که اختلافات در داخل ائتلاف النصر بین العبادی و الفیاض بعد از آن بالا گرفت که اسم فالح الفیاض به عنوان کاندیدای نخست وزیری دولت آتی عراق مطرح شد.

این در حالی است ائتلاف النصر اوایل ماه جاری میلادی در بیانیه ای بعد از نشست دوره ای خود اعلام کرد که نامزد این ائتلاف برای نخست وزیری حیدر العبادی خواهد بود.

اعضای فراکسیون النصر بر پایبندی خود به این ائتلاف، اهمیت تسریع در تشکیل دولت، تحقق منافع شهروندان و مبارزه با فساد تاکید کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج ۲۸ نماینده از ائتلاف العبادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..