تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش آرایش برای کسانی پوست سبزه دارند

آرایش پوست های سبزه

آرایش پوست های سبزه

برایش هر پوستی متفاوت است.نحوه آرایش پوستهای سبزه دارای نکات و ترفنده های است که میتوان با رعایت آن چهره ای زیبا و جذاب برای خود بسازید.برای دانستن چگونگی آرایش پوست های سبزه در بخش مد و زیبایی نسیم فان همراه ما باشید.

خانم هایی که پوست سبزه دارن معمولا رنگدانه های قرمز پوست شون زیاد تر هست و برای این که این رنگ رو متعادل سازی کنید. بهتره از رنگ های بژ و  طلایی برای زیر سازی آرایش شون استفاده کنید تا رنگدانه های قرمز از بین بره و صورت خیلی بشاش تر از قبل به نظر برسه. پوست‌های سبزه می توانند از بیس‌های مایع  نیز استفاده کنید.کرم پودر‌های مایع برای یکدست کردن پوست سبزه بسیار عالی است. کرم پودر را قبل از استفاده روی چانه خود امتحان کنید. همان رنگی را که با پوست شما هماهنگی بیش‌تری دارد استفاده کنید. اگر ترجیح‌ می‌دهید پوست‌تان را یک درجه روشن‌تر کنید بهتر است تست کرم پودر پشت دست‌تان باشد.برای اینکه پوست شما زیرسازی مناسبی داشته باشد بهتر است از کرم پودر مناسبی استفاده کنید. کرم پودر های عسلی و طلایی از انواع کرم پودرهای مناسب برای پوست سبزه هستند.

آرایش پوست های سبزه

آرایش پوست های سبزه

می‌توانید در آرایش چشم‌هایتان را تیره آرایش کنید. از مدادهای قهوه‌ای تیره و یا مشکی برای چشم‌تان استفاده کنید تا با رنگ موهایتان هماهنگی داشته باشد. از سایه آبی یا بنفش برای پوست سبزه استفاده کنید، سایه‌های متالیک هم گزینه‌های خوبی است. سایه‌های خیلی سفید یا روشن کم‌تر مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد. برای میهمانی شب یا مجالس‌ می‌توانید از مداد چشم نقره‌ای یا طلایی استفاده کنید‌. ریمل مشکی در هر حالتی برای پوست سبزه مناسب است

آرایش پوست های سبزه

آرایش پوست های سبزه

چون پوست تان تیره است باید از رژلب های تیره مانند رژلب های بنفش، قرمز و شرابی و قهوه ای و یا رژ لب‌های مایع که براق کننده هستند.استفاده کنید. برای لب‌ها بهتر است از مداد استفاده نکنید. اگر خواهان رژ کم‌رنگ هستید. این را بدانید پوست سبزه به خودی خود جذاب است و با آرایش صورت به راحتی‌ می‌توان عیب‌هایش را برطرف نمود.

خانم هایی با پوست سبزه باید از رژگونه های تیره تر مانند نارنجی، مسی، قهوه ای استفاده کنند.

آرایش پوست های سبزه

آرایش پوست های سبزه

آرایش شما باید براق باشه. براق بودن به صورت شما کمک می کنه خیلی جذاب تر به نظر برسد برای این که خیلی جذاب تر به نظر برسین حتما از پودرهای براق کننده استفاده کنید. البته توصیه ما این هست که اصلا سمت پودرهای براق و سفید نرید چون ممکنه خیلی مصنوعی به نظر برسد . بهترین گزینه برای شما استفاده از پودرهای بژ خیلی روشن هست که با رنگ رژ گونه تون هم خونی داشته باشد.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش آرایش برای کسانی پوست سبزه دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..