تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحلیل رفتن بیضه چپ، ای وی اف کنیم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: تقریبا  ۸ ماهه برای بارداری اقدام کردیم که متوجه شدیم همسرم ازواسپرمی ست و بیضه چپش تحلیل رفته بیوپسی انجام داده خوشبختانه اسپرم داشته دوماه میشه که آمپول و مکمل و ویتامین ای مصرف میکنه دکترم گفتن باید آی وی اف انجام بدیم تا ماه سوم که مصرف داروهای همسرم تموم می شه آزمایش اسپرم رو تکرار کنن ببینن اسپرم وارد منی شده یا نه که اگه شده باشه ای یو ای انجام بدم به نظر شما صبر کنم تا مصرف داروهای همسرم تموم بشه یا اینکه برای ای وی اف اقدام کنم و اینکه ایا امکان پیچ خوردن لوله های اسپرم بر وجود نداشته؟ هیچوقت فکرشو نمیکردم با این مشکلات روبرو بشم اینکه ندونی آخرش چی میشه آدمو دیوونه میکنه
 

پاسخ دکتر زینب توکل، دکترای تخصصی سلامت باروری:

دوست عزیز با توجه به اینکه یکی از بیضه ها شرایط نرمال دارد، ممکن است بعد از 3 ماه بتوانید از روش آی یو آی سود ببرید و از آنجایی که 2 ماه این زمان طی شده بهتر است اول آی یو آی را انجام دهید، در صورت پاسخ نگرفتن توصیه می کنیم از آی وی اف استفاده نمائید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحلیل رفتن بیضه چپ، ای وی اف کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..