تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام شناسی و تربیت فرزند انقلابی نیاز امروز جامعه و انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تربیت فرزند انقلابی را نیاز امروز انقلاب اسلامی دانست و گفت: معلم انقلابی امروز این وظیفه تربیت فرزند انقلاب را برعهده دارد که در این استان مومن و شهیدپرورو این اتفاق می‌افتاد.

امام شناسی و تربیت فرزند انقلابی نیاز امروز جامعه و انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی  امروز در همایش «معلم، بصیرت و استکبارستیزی » با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایام ذی حجه اظهار داشت: یکی از بارزترین مراسم معنادار اعتقادی دین اسلام مراسم حج است.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین برائت از کفار و مشرکین را در مراسم حج  رقم می‌خورد ایام حج را یکی از بارزترین محل وحدت  دانست و عنوان کرد: در این مراسم همه مسلمین جهان وجود دارد که زمینه وحدت‌ساز است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر لزوم امام شناسی، نیاز امروز جامعه را  امام شناسی دانست و بیان کرد: باید بتوانیم واقعه غدیر را به خوبی به جامعه معرفی و استمرار آن را داشته باشیم که اگر امام را شناختیم و سربازی حکیمانه امام را انجام دادیم به طور قطع مشکلی در کشور نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ما در جایی مشکل پیدا خواهیم کرد که در امامت و فرمانبری اشکال داشته باشیم، در طول 40 سال هر اندازه این فاصله نزدیک و ما سربازی را به طور محض انجام دادیم در آنجا نظام جمهوری اسلامی با اقتدار بود و هر کجا فاصله گرفته و خود اجتهادی و خود رأی کردیم به مشکل برخوردیم.

سردار مجیدی امام شناسی را درس حج دانست و  گفت: یکی از در س‌های بزرگ حج سنگ زدن به دشمن و شیطان بزرگ است، که اگر امروز از حج همین یک درس را بگیرم که دشمن بزرگ خود را شناخته و در مقابل آن صف آرای کنیم بزرگ‌ترین امر به معروف را کردیم.

وی به فرا رسیدن سالروز کودتای ننگین 28 مرداد ماه اشاره و تاکید کرد: در این جریان آمریکایی‌ها به دنبال برگرداندن شاه بودند که 25 سال بر این کشور حکومت کردند و بزرگ‌ترین معلمان انقلابی را در این جریان به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر لزوم معرفی چهره خبث آمریکا در جامعه و حفظ روحیه استکبارستیز اضافه کرد: امروز بزرگ‌ترین فرصت است که در 28 مرداد چهره خبیث آمریکا را به جامعه معرفی کنیم.

وی ضمن انتقاد از عملکردر برخی مسئولین به نابسامانی‌های اقتصادی در کشور اشاره و عنوان کرد: آنهایی که فریاد می‌زدند که می خواهیم کشور ایران را به سعادت برسانیم  ببینندچه مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده اند.

سردار مجیدی با بیان اینکه یکی از مصادیق بارز حج ضربه زدن به دشمن درون و بیرون است، خاطرنشان کرد: همه حج استکبارستیزی و تولی و تبری است.

وی تربیت فرزند انقلابی را نیاز امروز انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: معلم انقلابی امروز این وظیفه تربیت فرزند انقلاب را برعهده دارد که در این استان مومن و شهیدپرورو این اتفاق می‌افتاد و حضور شما در این همایش بزرگ نشانگر این است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام شناسی و تربیت فرزند انقلابی نیاز امروز جامعه و انقلاب اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..