تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد رامبد جوان از رای مردم به کمدین فرهاد آییش

رامبد جوان از رای احساسی مردم انتقاد کرد و گفت:حمایت احساسی شما یک موضوع بدی را به نوجوانان و بچه هایی که برنامه را تماشا می کنند یاد می دهد که مسئولیت پذیر نباشند.

به گزارش سینماخبر  رامبد جوان کارگردان خندوانه در پی رای احساسی مردم به وحید رحیمیان گفت:وحید مثل بچه و برادر من است اما حمایت احساسی شما یک موضوع بدی را به نوجوانان و بچه هایی که برنامه را تماشا می کنند یاد می دهد.

وی افزود:بچه‌ها یاد می‌گیرند که می‌شود مسئولیت را قبول نکرد و تا آخر انجامش نداد ولی در پایان به نتیجه خوب رسید و طوری رفتار کرد که طرف مقابل را با احساسات متقاعد کنیم. این برای ما تنبلی و نجنگیدن به همراه می‌آورد.

جوان گفت:حالا که تصمیم که گرفتیم وحیدی که کارش را تمام نکرده در مسابقه باشد و آییش که کارش را کامل انجام داد حذف شود و با احساسی کردن فضا از زیر بار مسئولیت خودش را رها کند از او حمایت نکنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد رامبد جوان از رای مردم به کمدین فرهاد آییش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..