تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر محمد عبادی به سمت خانه ابدی بدرقه شد

پیکر محمد عبادی دوبلور پیشکسوت صبح امروز با حضور اهالی دوبلاژ رادیو و تلویزیون و مسئولان از جمله حمید رضا شاه آبادی معاون صدا و ... به سمت خانه ابدی بدرقه شد.

به گزارش سینماخبر  مراسم تشییع پیکر محمد عبادی دوبلور پیشکسوت صبح امروز با حضور اهالی دوبلاژ رادیو و تلویزیون و مسئولان صدا و سیما از جمله حمید رضا شاه آبادی معاون صدا و ... در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار  و پیکر آن مرحوم  به سمت خانه ابدی بدرقه شد.

همسر محمد عبادی که به دلیل تعلقات روحی به همسرش در بیمارستان بستری است، در مراسم حضور نداشت.

مومیوند:عبادی نیازی به حلالیت طلبیدن نداشت

در ابتدای این مراسم علی همت مومیوند دوبلور با بیان اینکه آنچه می ماند فقط خاطره است، گفت: ما همه تسلیم پروردگار هستیم، ای خدای مهربان آنگونه که شایسته است این هنرمند عزیز را دوستش بدار و بیامرز.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ دوبلاژ ایران همکاری مهربان و بسیار دوست داشتنی و هنرمند دیگری را از دست داد،  از این بابت همه همکاران ما ناراحت و داغدار هستند. این ضایعه دردناک را به خانواده و همکاران و دوستداران دوبله تسلیت می گویم و شادی روح این عزیز از دست رفته را از خداوند منان می خواهم.

مومیوند در پایان گفت: محمد عبادی به نوعی با ما رفتار کرده است که همه همکاران با او حکم خانواده را داشتیم، عملکرد او چنان بود که نیازی نیست برای این هنرمند حلالیت بطلبیم. من سی و چهار سال است که با او آشنا هستم.

سیامک اطلسی با ابراز ناراحتی برای از دست رفتن این هنرمند، بیان کرد: در کنارش که بودیم چنان رفتار گرمی داشت که واقعا لذت می بردیم. چند ماهی درد کشید، که نمیدانم چه به جانش افتاده بود.

تورج نصر با بیان اینکه محمد عبادی همیشه در کنار ما باقی می ماند، گفت: عبادی جان همه در کنارت هستند و تو همیشه هستی ما خیلی دوستت داریم. ممنونم از همه همکارانی که آمدند و عبادی را تنها نگذاشتند. برای همسر او که در بیمارستان به سر می برد دعا کنید.

غلامعلی افشاریه از دیگر دوبلور های پیشکسوت سینما و تلویزیون که در این مراسم حضور داشت، با بیان اینکه نزدیک به ۶۰ سال است کار دوبله می کند، گفت: زمانی که محمد عبادی وارد کار شد جوانی رعنا، خوش صورت و خوش بیان بود، آدمی بود که همیشه  شاد بود و همه را خوشحال می کرد. مرگ حق است و همه میمیریم ولی امیداوریم که اینگونه بمیریم.  همیشه به یادش هستیم. امیدوارم دوستان دوبلور سلامت باشند و من که خودم نیز سنم بالاست. دیگر شاهد مرگ عزیزان نباشم.

فرزند محمد عبادی که در خارج از ایران به سر می برد، از طریق تماسی تلفنی با پدرش وداع کرد و گفت: خیلی سخت است که در این لحظه کنار پدرت نباشی. من به پدرم افتخار می کنم که درست زندگی کرد. پدرم صداقت را به من آموخت و با عشق کار کرد و دوبله کرد. من به عنوان فرزند او از همان بچگی با عشق فیلم هایش را دیدم و با عشق صدای پدرم بزرگ شدم‌.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر محمد عبادی به سمت خانه ابدی بدرقه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..