تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح «ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» در مسیر اجرا

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به طرح «ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» گفت: خوشبختانه ایراد مهمی نداشت. یکی دو سوال باقی ماند، قرار شد پس از رفع آن‌ها توسط مجلس، هر چه زودتر مسیر اجرایی شدن را طی کند. صراط:

عباس کدخدایی در نوشتاری گفت: طرح «ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» بعد از دو هفته به اتمام رسید.

به گزارش میزان، سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: خوشبختانه ایراد مهمی نداشت. یکی دو سوال باقی ماند، قرار شد پس از رفع آن‌ها توسط مجلس، هر چه زودتر مسیر اجرایی شدن را طی نماید.


کدخدایی رو گذشته نیز با اشاره به بررسی طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در جلسه  شورای نگهبان، گفت: اعضای شورای نگهبان در این جلسه نسبت به طرح مذکور نظر موافق داشتند و با کلیات آن موافق بودند.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: در بررسی این طرح فقط دو سوال جزئی باقی ماند که ان‌شاءالله برای بررسی به نمایندگان مجلس ارسال خواهد شد و بعد از پاسخگویی به این سوالات، نظر نهایی شورای نگهبان اعلام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح «ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» در مسیر اجرا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..