تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلتفرم توییچ فیلتر شد

به نظر مى رسد دسترسى كابران داخل كشور به پلتفرم توییچ به عنوان بزرگترين سرويس استريم بازى هاى ويديويى مسدود شده است.

بنياد ملى بازى هاى رايانه اى به عنوان متولى اصلى بازى هاى ويديويى در كشور هنوز پاسخى به مسدود شدن توییچ نشان نداده و در صورت انتشار اخبارى در اين مورد شما را حتماً در جريان آن خواهيم گذاشت.

توییچ

نینجا به عنوان معروفترین استریمر توییچ، در چند ماه اخیر به یکی از پرطرفدارترین ورزشکارهای جهان تبدیل شده است.

طى چند وقت اخير، بسيارى از استريمرهاى داخلى از توييچ به عنوان پلتفرم اصلى خود برای استریم بازی ها استفاده مى كردند و مشخص نيست كه با فيلتر شدن اين سايت، آيا اين گروه و طرفداران آن ها به سايت هايى مانند آپارات که سرویس های مشابه ای را ارائه می دهند كوچ خواهند كرد يا خير.

بنیاد ملی بازی ها سعی کرده تا با برنامه هایی همچون اعمال عوارض روی بازی های خارجی، مسیر را برای عرض اندام بازی های تولید داخل فراهم کند. پیش از این مدیر سابق این ارگان از لزوم سرمایه گذاری برای ساخت کنسول بازی ایرانی گفته بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلتفرم توییچ فیلتر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..