تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه مواد غذایی با قیمت مناسب به سفره مردم

معاون وزیر جهاد گفت: هدف دولت این است که نهاده‌هایی که با ارز دولتی وارد کشور می‌شود، بدون واسطه به دست تولیدکننده برسد و در نهایت محصولات غذایی با قیمت مناسب سر سفره مردم قرار گیرد.

علی اکبر مهرفرد، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به شرایط تشدید تحریم ها، تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مناسب، ​ از ضروریات است.

وی افزود: مسئولان تنظیم بازار در سراسر کشور موظف هستند کل فرآیند تامین و توزیع نهاده‌هایی را که با استفاده ارز دولتی تامین شده اند، از مبدا تا مصرف کننده، نظارت و کنترل کنند تا محصولات غذایی با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی برسد.

مهرفرد ادامه داد: هدف آن است که نهاده‌هایی که با ارز دولتی وارد کشور می‌شود بدون واسطه به دست تولیدکننده برسد و در نهایت محصولات غذایی با قیمت مناسب سر سفره مردم قرار گیرد و این نظارت و کنترل وظیفه همه است

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه مواد غذایی با قیمت مناسب به سفره مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..