تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشت گاز آمونیاک در سردخانه شهرک صنعتی طرق / ۱۶ نفر مصدوم راهی بیمارستان شدند

نشت گاز آمونیاک حادثه آفرید دکتر طاهر زاده رئیس اداه حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛گفت: این حادثه ساعت ۱۴:۴۱ در شهرک صنعتی طرق روی داد و مسمومین از کارگران و اهالی اطراف سردخانه بودند.

وی افزود: به محض اطلاع از این حادثه ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومین به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

رئیس اداه حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: هنور عملیات انتقال مصدومین در حال انجام است و امکان افزایش مصدومین وجود دارد.

در این حادثه تیم ویژه مواد شیمیایی ، یکدستگاه خودروی اطفا حریق و خودروی توربوفن آتش نشانی مشهد از ایستگاههای ۴۴، ۳۹، ۹ در محل حضور داشتند که اقدامات اولیه و پیشگیری را انجام دادند.

براثر نشت مایع و تولید گاز آمونیاک تعدادی کارگر که در اطراف حضور داشتند دچار مسمومیت خفیفی شدند که جهت مداوا توسط اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

بگفته مسئولین نشت آمونیاک بعلت فرسودگی لوله های مربوطه بوجود آمده است که علت دقیق دردست بررسی است.

خودروهای آتش نشانی جهت رفع نقص کامل و پیشگیریهای لازم کماکان در محل حضور دارند.

انتهای پیام/م.ص

نشت گاز آمونیاک  ۱۶ نفر مصدوم راهی برجای گذاشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشت گاز آمونیاک در سردخانه شهرک صنعتی طرق / ۱۶ نفر مصدوم راهی بیمارستان شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..