تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌ریزی برای جوانان از قالب شعار خارج شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش‌اقبال در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان که با موضوع ازدواج برگزار شد، گفت: ما باید بپذیریم وقتی اسم از جوان و برنامه‌ریزی برای جوانان می‌آید باید به صورت ویژه به این حوزه نگاه شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان خاطر نشان کرد: ما در زمان سخنرانی خوب حرف می‌زنیم، ولی در عرصه اجرا نتوانسته‌ایم آنگونه که باید در حوزه ساماندهی امور جوانان اقدام کنیم.
خوش‌اقبال تصریح کرد: باید به نحوی در این حوزه عمل کنیم که حضور جوانان در عرصه‌های مختلف داشته باشیم، باید جوانان در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها نقش آفرینی کنند.
وی اذعان کرد: متاسفانه این فرهنگ جا افتاده که در هفته جوان به حوزه جوانان بیش از پیش توجه می‌شود، ولی با اتمام این هفته جوانان مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان افزود: امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که باور داشته باشیم آنچه را که می‌گوییم در حوزه جوانان اجرا کنیم.
خوش‌اقبال تصریح کرد: اگر امروز آمار ازدواج کم شده و آمار طلاق افزایش پیدا کرده و مباحث اجتماعی نگرانی‌ها را ایجاد کرده است بخشی از آن به مباحث فرهنگی و اعتقادی باز می‌گردد.
وی اظهار کرد: نه تنها در مورد جوانان بلکه در رابطه با مباحث کاری احساس می‌کنم باید تجدید نظر‌هایی صورت بگیرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه جامعه ما به چه سمتی می‌رود که هنوز تحریمی شروع نشده ما خود تحریمی را آغاز کرده‌ایم، گفت: ما در سال‌های اول انقلاب با وجود اینکه هیچ امکانات و مدیر باتجربه‌ای نداشتیم توانستیم از مشکلات گذر کنیم.
خوش‌اقبال افزود: در اوج تحریم‌ها مردم حتی از کالا‌های اساسی که به صورت یارانه‌ای دریافت می‌کردند برای کمک به رزمندگان در جبهه می‌فرستادند.
وی اظهار کرد: اگر امروز با مشکلات در حوزه‌ها مختلف از جمله جوانان با مشکل و چالش مواجه هستیم به واسطه روندی بود که خود آغاز کرده و الان در آن گیر کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه همه ما نسبت به جوان و نقش جوان در بخش‌های مختلف قصور داریم، گفت: باید به جوانان بها داده شود تا بتوان از ظرفیت آن‌ها در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: جلسات مربوط به حوزه ساماندهی امور جوانان باید با حضور مدیران کل و یا نمایندگان دارای اختیار آن‌ها برگزار و مصوبات به صورت ۱۰۰ درصدی اجرا شود وگرنه برگزاری صرف جلسات ارزشی نخواهد داشت.
خوش‌اقبال اظهار داشت: باید مشکلاتی که در بحث پرداخت تسهیلات وجود دارد با برگزاری نشست با بانک‌ها رفع شود تا بتوانیم شاهد تحول در این حوزه باشیم.
وی گفت: تدوین برنامه یک ساله برای جوانان باید در دستور کار قرار گیرد و بر اساس آن جلو برویم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه مباحث اقتصادی تنها دلیل پایین آمدن نرخ ازدواج در جوانان نیست، افزود: برخی خانواده‌ها از سطح اقتصادی بالایی برخوردار هستند، اما بنا به دلایل مختلف حاضر به ازدواج نیستند.
خوش‌اقبال فاصله گرفتن از اعتقادات دینی، افزایش توقعات در بین جوانان و ... را از دلایل کاهش انگیزه به ازدواج در جوانان دانست و گفت: باید در این راستا فرهنگ‌سازی انجام گیرد و فرهنگ ساده زیستی که امروز به شدت جامعه از آن فاصله گرفته نهادینه شود.
وی با بیان اینکه برنامه حوزه جوانان از سوی مدیران باید جدی‌تر مورد توجه قرار گیرد، گفت: در برنامه‌ریزی برای جوانان از دیدگاه و نظر خود آن‌ها بهره گرفته شود و نسبت به حوزه جوانان شعاری برخورد نشود و برنامه‌های عملی داشته باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: اگر به سمت و سویی نرویم که با شناخت مشکلات امروز جوانان برنامه ریزی و از ظرفیت جامعه دانشگاهی در این حوزه بهره نگیریم قطعا حوزه جوانان ساماندهی نخواهد شد.
وی با تاکید براینکه امروز نسل امروز با نسل گذشته متفاوت است، گفت: باید شرایط مکانی و زمانی را بشناسیم و متناسب با نیاز امروز برای جوانان برنامه‌ریزی کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: خانواده‌ها نباید به امید دولت از جوانان غافل شوند باید با تدوین برنامه‌های مناسب فرهنگی، آموزشی و تفریحی مانع رفتن آن‌ها به سمت آسیب‌های اجتماعی شوند.

انتهای پیام/م

تدوین برنامه یک ساله برای جوانان باید در دستور کار قرار گیرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌ریزی برای جوانان از قالب شعار خارج شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..