تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از هر سه سایت اسلامی دو سایت برای دشمنان اسلام است/غدیر بیش از 100 راوی دارد/نزدیک به ۱۵۰ شبهه در بحث غدیر وارد شده است

از هر سه سایت اسلامی دو سایت برای دشمنان اسلام است/غدیر بیش از 100 راوی دارد/نزدیک به ۱۵۰ شبهه در بحث غدیر مطرح استیکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت:آمارها نشان می دهد،امروزه از هر سه سایت اسلامی دو سایت متعلق به دشمنان اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛همايش منبر غدير با حضور اساتيدی از حوزه و دانشگاه با هدف تبيين حديث شريف غدير خم امروز در قم برگزارشد،در این همایش حجت الاسلام حسینی قزوینی،استاد حوزه علمیه قم، دفاع از حریم اهل بیت (ع) و تشیع را مورد تاکید قرار داد و گفت: 40 سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد که دشمن بیش از 4 برابر 1400 سال علیه شیعه برنامه داشته است، طبق آمار امروز از هر 3 سایت اسلامی 2 سایت متعلق به دشمنان اسلام است.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند به مقابله با اهل بیت (ع) بپردازد و اگر سیره اهل بیت (ع) کنار گذاشته شود فرهنگ شیطانی و اسرائیلی جایگزین آن می‌شود.

حجت الاسلام  قزوینی با تاکید بر لزوم تبعیت از اهل بیت (ع) و حرکت در مسیر رضای الهی بیان کرد: موضوع امامت امیرالمؤمنین (ع) به اندازه روز روشن است و اگر از اول عمر تا آخر عمر برای نعمت ولایت سجده شکر به جا آوریم باز حق مطلب را ادا نکرده‌ایم.

این استاد حوزه علمیه  با بیان اینکه یکی از شبهاتی که مطرح می‌کنند این است که اگر حدیث غدیر دلیل بر خلافت امام علی (ع) بوده چرا خود امام بر آن استناد نکرده است، بیان کرد: با توجه به بررسی‌های که از منابع شیعه و اهل سنت انجام دادیم بیش از 30 روایت پیدا کردیم که امام علی (ع) در زمان‌های مختلف چون روز هفتم وفات پیغمبر، دوران خلافت خود و در جنگ جمل و جنگ صفین به حدیث غدیر استدلال کرده است.

وی گفت: صحبت‌هایی مطرح می‌شود مبنی بر اینکه امیرالمؤمنین (ع) خود به غدیر استدلال نکرده حرف‌هایی بی اساس است و این‌ها انسان‌هایی هستند که با قلب‌هایی بیمار نمی‌توانند خلافت مولا را ببینند این حرف‌ها را می‌زنند.

حجت الاسلام  قزوینی با بیان اینکه حدود 150 شبهه در بحث غدیر مطرح است، عنوان کرد: این شبهات عمدتاً مربوط به صحت حدیث غدیر است، اینکه چرا ولایت در مکه صورت نگرفت و چرا عبارت مولا به کار رفته است از دیگر شبهات موجود در این زمینه است

وی هجمه کنونی به تشیع را در 1400 سال گذشته بی سابقه دانست و گفت: پاسخ مستند به شبهات مهمترین راه برای اثبات حقانیت شیعه در دنیاست.

این استاد حوزه علميه قم در اين نشست شبه زدای درباره حديث غدير، تبيين معارف شيعه در مباحث گوناگون اعتقادی و روشنگری در معرفی فرهنگ اهل بيت وتشيع را از وظايف خطیبان غدير بيان کرد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۵۰ شبهه در بحث غدیر مطرح است، گفت: این شبهات عمدتاً مربوط به صحت حدیث غدیر است.

 آیت‌الله  قزوینی عنوان کرد: باید در مسئله غدیر، معرفت افزایی داشته باشیم، غدیر با داشتن بیش از 100 راوی هنوز مظلوم است.

وی با بیان اینکه نسبت به امیر المؤمنین (ع) ظلم را از حد گذراندند، افزود: هدف آن‌ها از بین بردن پیامبر (ص) بود و اگر این مصیبت و ظلمی که بر امیرالمؤمنین علی (ع) وارد آمد بر کوه‌ها وارد می‌آمد آن‌ها را آب می‌کرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به ارزش وجایگاه امیرالمؤمنین (ع) تصریح کرد: اشخاصی در طول این 14 قرن تمام تلاش خود را به کار گرفتند فضائل امام علی (ع) مطرح نشود اما می‌بینیم این فضائل در کتب اهل سنت نیز مملو است.

حسینی قزوینی با اشاره به لزوم مقابله با شبهات دشمن ادامه داد: تازمانی که از معارف دینی خودمان شبهه‌زدایی نکنیم جوانان در تزلزل اعتقادی قرار می‌گیرند و مخالفین با القاء شبهات تصور می‌کنند شیعه سخنی برای گفتن ندارد.

گفتنی است،این همایش منبر غدیر  از جمله سلسله نشست هایی است که با همکاری معاونت تبلیغ حوزه های علمیه تا عید غدیر برگزار می شود.

انتهای پیام/ش

برگزاری همايش منبر غديردر قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از هر سه سایت اسلامی دو سایت برای دشمنان اسلام است/غدیر بیش از 100 راوی دارد/نزدیک به ۱۵۰ شبهه در بحث غدیر وارد شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..