تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلب 200 میلیارد تومانی تامین اجتماعی از شرکتها و ارگانهای دولتی در استان زنجان

ساعت: 15:09 منتشر شده در مورخ: 1397/05/25 شناسه خبر: 1398799

معاون مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد

معاون مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان ‏ از طلب 200 میلیارد تومانی تامین اجتماعی از شرکتها و ارگانهای دولتی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه دو بیمارستان در استان زیر نظر تامین اجتماعی فعالیت دارند، اظهار کرد: بیمارستان امام حسین(ع) با 142 تخت و بیمارستان امید ابهر با 78 تخت در اختیار بیمه شدگان ما قرار دارد و علاوه بر این چهار درمانگاه در زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار فعالیت دارند.

وی با اشاره به فعالیت پلی کلینیک تخصصی در زنجان ابراز کرد: هزار نفر پرسنل در زیر مجموعه ما قرار دارند که در حوزه خدمت رسانی در بخش درمان تامین اجتماعی فعالیت دارند.

معاون مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه امسال با توجه به محدودیت‌های اعتباری با مشکلاتی روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: در استان زنجان نزدیک به 200 میلیارد تومان طلب از شرکتها، کارخانجات و ارگانهای دولتی داریم که تا به امروز محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه با وجود محدودیت‌های منابع برنامه‌های توسعه‌ای را ادامه داده‌ایم، عنوان کرد: سال گذشته اورژانس بیمارستان امید ابهر را منطبق با استانداردهای موجود جهانی تجهیز و به بهره برداری رساندیم.

عابدی با اشاره به طرح ارتقا هتلینگ افزود: هدف این طرح ارتقا شرایطی که بیمار در بیمارستان بستری بوده و نیاز به خدمات دارد که طبق این طرح باید در حد یک هتل سه ستاره خدمات ارائه شود.

وی با بیان اینکه این طرح در بیمارستانهای امام حسین(ع) و امید ابهر اجرا شده و ادامه دارد، گفت: در سال 97 طرح ارتقا هتلینگ را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلب 200 میلیارد تومانی تامین اجتماعی از شرکتها و ارگانهای دولتی در استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..