تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلافات شخصی را به تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران نکشانید

ساعت: 15:56 منتشر شده در مورخ: 1397/05/25 شناسه خبر: 1398897

امام جمعه میاندوآب گفت: نباید خانواده های شهدا و ایثارگران را درگیر اختلافات شخصی خود کرده و اختلافات شخصی را به تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران کشاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی که امروز در زادگاه شهید باکری برگزار شد، اظهار کرد: آزادگان و یادگاران دوران دفاع مقدس، سرمایه ها و گنجینه های ارزشمند هستند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه باید در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد، افزود: آزادگان درس صبر، مقاومت، ایثار و عدم تسلیم شدن در برابر دشمن به مردم دادند.

وی با بیان اینکه مقاومت همیشه پیروز بوده است، گفت: در نماز جمعه گفتم و امروز هم پیشنهاد می کنم کسانی که دارای مسئولیت بوده، حداقل یک دوره تاریخ را مرور کرده و به تجربیات تاریخی آگاه باشند.

حسن زاده با اشاره به اینکه صدام عامل آمریکا بود، تصریح کرد: هرکس در هرکجای دنیا به دنبال استقلال خواهی باشد، آمریکا با آن مخالفت می کند و آمریکا و استکبار جهانی نیز برای مقابله با انقلاب اسلامی به سراغ صدام رفتند و در جنگ هشت ساله از وی پشتیبانی و حمایت کردند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه هزینه مقاومت به مراتب کمتر از سازش است، اظهار کرد: این را یقین بدانید که هزینه مقاومت کمتر از سازش بوده و پیروز نهایی نیز مقاومت است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند دلار از معاملات ارزی خارج شود، گفت: باید مسئولان به این موضوع توجه داشته باشند و به آن عمل کنند.

حسن زاده در ادامه با تاکید بر اینکه ولایت تنها محور اتحاد است، افزود: بایدحول محور ولایت متحد بوده و در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی کرد تا به پیروزی رسید.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه خانواده های شهدا جزو ارزش های نظام هستند، تصریح کرد: نباید خانواده های شهدا و ایثارگران را درگیر اختلافات شخصی خود کرده و اختلافات شخصی را به تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران کشاند.

وی اظهار کرد: مثلا اگر بخواهیم از آزاده ها و یا خانواده شهدا در بین الصلاتین تجلیل کنیم نباید به خاطر اختلافات شخصی مانع شد و گفت که چون به من نگفته ای نباید انجام شود.

حسن زاده در پایان با تاکید بر اینکه نباید جناح بازی، گروه بازی در آورد، گفت: اگر دلمان می سوزد، به جای حزب بازی و جناح بازی از خانواده شهدا در امورات بکارگیری کنیم، چرا که هستند خانواده شهدایی که فرزند شاغلی ندارند و بنده در دیدارهایی که با خانواده شهدا داشته ایم، دیده ام که خانواده ای هست چهار فرزند بیکار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلافات شخصی را به تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران نکشانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..