تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصب ۳۴۴ فقره انشعاب فاضلاب در شهر خوی

ساعت: 15:48 منتشر شده در مورخ: 1397/05/25 شناسه خبر: 1398711

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از نصب ۳۴۴ فقره انشعاب فاضلاب در ۴ ماهه اول سالجاری با پیشرفت ۱۵۱ درصدی در شهر خوی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سلعانعلی ولیزاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: برای رفع مجمتع های مسکونی شهرک ولیعصر خوی که مشکل انشعاب فاضلاب داشتند و باعث مشکل بهداشتی شده بوده با همکاری شهرداری ناحیه ۴ اقدام به نصب انشعاب فاضلاب چهار مجتمع مسکونی شد.

سلعانعلی ولیزاده از نصب ۳۴۴ فقره انشعاب فاضلاب در ۴ ماهه اول سالجاری در شهر خوی خبر داد و اظهار داشت: طبق برنامه زمانبندی بایستی ۶۴۴ فقره انشعاب فاضلاب واگذار میشد که با پیشرفت ۱۵۱ درصدی به ۹۷۵ فقره رسیده است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی خاطر نشان کرد با توجه به اینکه مساله جمع آوری و تصفیه فاضلاب در کشور ایران امری نو به حساب می آید و هنوز در بسیاری از شهرها این طرح اجرا نشده ویا نوپاست شروع نشده ومردم از چاه های جاذب قدیمی برای دفع فاضلاب خود استفاده می کنند، لذا به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زندگی و جمع آوری و هدایت فاضلاب ساختمان به محل دفع، نیاز به یک سیستم لوله کشی وهمچنین نهادینه کردن فرهنگ لزوم استفاده از شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب و استفاده صحیح و اصولی از آن است توسط شهرداریها و خود مردم لازم و ضروری است.

وی آلودگی آب های زیرزمینی و دفع فاضلاب به روش غیر بهداشتی را یکی از مشکلات اساسی زیست محیطی خواند و گفت ، باید با تشویق شهروندان به نصب انشعاب فاضلاب و عدم استفاده از چاههای جذبی در آینده ای نزدیک دیگر شاهد مشکلات بهداشتی و زیست میحطی در این باره نباشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی در پاسخ به سوال اقدامات این شرکت در زمینه مدیریت و صرفه جویی برق تصریح کرد: یکی از این اقدامات کاهش کارکرد چاههای عمیق در ساعات اوج بار تا حد الامکان، سرریز نگه داشتن مخازن در ساعات کم باری برای خاموش کردن چاهها در اوج بار مصرف برق ، تعویض لامپهای رشته ای و فلورسنت قدیمی با لامپهای ال ای دی در شرکت و امورهای تابعه ، در اولویت قراردادن لوازم برقی با برچسب انرژی در خریدهای شرکت اشاره کرد .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصب ۳۴۴ فقره انشعاب فاضلاب در شهر خوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..