تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای زنوزی، فوتبال چهار نقطه دارد

ساعت: 10:06 منتشر شده در مورخ: 1397/05/25 شناسه خبر: 1397828

تراکتوری ها هرچقدر در خط حمله و هافبک البته هافبک تهاجمی پر مهره هستند که پهلوان و مهدی پور و چند بازیکن سرشناس جدید روی نیمکت می مانند، دست توشاک برای خط دفاعی و هافبک تدافعی خالی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس ورزش تبریزبیدار،تراکتورسازی که طی سالهای گذشته پیروز همیشگی در آزادی بود، این بار مقابل استقلال نصفه و نیمه و نه چندان آماده شکست سنگینی را متحمل شد.


این البته اولین شکسته تراکتور در این فصل نبود، تساوی مقابل دو تیم تازه لیگ برتری شده در دو هفته اول هم کم از شکست ب ای تیم مدعی مثل تراکتور ندارد.
نکته نگران کننده در مورد تراکتور سازی علاوه بر نتیجه نگرفتن، بد بازی کردن در سه دیدار اول است. تراکتور سازی هیچگاه در آزادی این اندازه دست و پا بسته بازی نبود.
با خریدهای گران قیمت و بمبهایی که در ایام نقل و انتقالات تراکتورسازی می ترکاند، انتظارات از این تیم هم بالا رفت اما تراکتور سه هفته اول توشاک نشانی از یک مدعی قهرمانی را نداشت.

هرچند خیلی زود است در مورد قهرمانی و موفقیت و کیفیت تیم حرف بزنیم، اما آنچه که به نظر موجب شده تراکتور نمایش دلچسبی نداشته باشد، خریدهای نا متوازن جدید برای تیم است.

تراکتوری ها در شرایطی که خریدهای بزرگ و سرشناسی را برای پست هافبک و خط حمله خود داشتند نتوانستند به همان اندازه برای خطوط دفاعی خود یارگیری کنند.

به غیر محمد طیبی پا به سن گذاشته که تجربه بازی در تیم ملی و آسیا را دارد، مدافعان دیگر آن چنان با تجربه و شناخته شده نیستند. 

هرچند قرار نیست همه بازیکنان با تجربه و سن و سال دار باشند و حتما باید چند جوان جویای نام هم در تیم باشد، اما وقتی بازیکنان مطرح و نامداری همچون شجاعی و دژاگه و خارجی های سرشناس در تیم داری نا خود آگاه فشار برای بازیکنان کم تجربه بیشتر میشود.

تراکتوری ها هرچقدر در خط حمله و هافبک البته هافبک تهاجمی پر مهره هستند که پهلوان و مهدی پور و چند بازیکن سرشناس جدید روی نیمکت می مانند، دست توشاک برای خط دفاعی و هافبک تدافعی خالی است.

روز گذشته شجاعی و بعضا دژاگه مجبور بودند در پست هافبک دفاعی هم بازی کنند و همین مسئله موجب شده بود نظم تیمی تراکتور به هم بخورد.تراکتور پر ستاره این فصل را می توان با استیل آذین هدایتی مقایسه کرد

تیمی که با مخارج زیاد، مهدویکیا و کریمی و کعبی و کاویان پور و چند بازیکن سرشناس اما پا به سن گذاشته را در خط حمله و هافبک دور هم جمع کرد اما در مقطعی از فصل مجبور شد علی کریمی را در خط دفاعی بازی دهد و سر انجام بعد از دو فصل به دسته پایین تر سقوط کرد

باید گفت فوتبال چهار ستون اصلی دارد. دروازه بان، مدافعین، هافبک ها و مهاجمین باید با هم بالانس باشند تا تیم توازن لازم را داشته باشد.

تا دیر نشده توشاک و زنوزی باید فکری به حال خط دفاعی و هافبک تدافعی خود بکنند تا تیم به توازن لازم برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای زنوزی، فوتبال چهار نقطه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..