تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضربه زدن به پاسداران انقلاب اسلامی هدف امروز دشمن است

ساعت: 15:54 منتشر شده در مورخ: 1397/05/25 شناسه خبر: 1398879

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری بسیج:

مسئول سازمان اردویی و راهیان‌نور بسیج گفت: پاسداران حافظان انقلاب و ولایت هستندو دشمنان امروز با تمام توان تلاش می‌کنند تا به این حافظان اسلام و ولایت ضربه بزنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما، سردار ‌یعقوب سلیمانی صبح امروز در هشتمین جشنواره مالک‌اشتر سپاه حضرت عباس(ع) در اردبیل اظهار داشت: یکی از مهمترین ارکان‌ها جشنواره مالک اشتر پویا کردن مسئولان و فرماندهان سپاه‌های استانی است و در‌صدد دستیابی به این مهم هستیم.

وی پاسداران را حافظان انقلاب و ولایت دانست و بیان کرد: دشمنان امروز با تمامی توان و قوا و با استفاده از همه ابزارهای مختلف روانی و نظام تلاش می‌کنند تا به این حافظان اسلام و ولایت ضربه بزنند، لذا باید با هوشیاری لازم از این امر جلوگیری کنیم.

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری بسیج با اشاره به خدمات فرماندهان نظامی در هشت سال دفاع مقدس گفت:‌ این افراد به‌عنوان مربیان تربیتی بودند و توانستند در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل نقش مهمی را در زمینه تربیتی در کنار سایر وظایف و رسالت‌ها ایفا کنند.

سلیمانی در مورد رشادت‌های و ایثارگری های شهدا و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: رزمندگان ما با خدا معامله کردند که در ادامه راه شهدای هشت سال دفاع مقدس امروز مدافعان حرم جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای دفاع از دین و نظام در خارج از مرزهای کشور رشادت‌ و جانفشانی می‌کنند که باید تلاش کنیم تا این افراد به عنوان الگوی تربیتی در جامعه معرفی شوند.

وی وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان، عمل به وصیت امام و شهدا و مدیریت صحیح را راهکار حل مشکلات در کشور دانست و بیان کرد: در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به نحوی شایسته و مطلوب امور را به پیش می‌برد و فرمانده سپاه استان با تاسی و الگوگیری از حضرت عباس(ع) و با صفاتی همچون مالک‌اشتر در راستای اعتلای نظام و انقلاب در اردبیل گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضربه زدن به پاسداران انقلاب اسلامی هدف امروز دشمن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..