تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطالبات 174 میلیارد تومانی گاز مازندران از مشترکین/ اتمام پروژه گازرسانی به دودانگه ساری تا پایان امسال

ساعت: 11:19 منتشر شده در مورخ: 1397/05/25 شناسه خبر: 1398623

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: میزان مطالبات ما از مشترکین گاز استان مازندران به 174 میلیارد تومان می‌رسد که یک‌پنجم کل بودجه استانی ما است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جعفر احمدپور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار استان در دستور کار ما قرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر مردم روستاها از گاز مایع استفاده می‌کنند که اگر در آن‌طرف مرزها به فروش برسد، 4 برابر قیمت داخلی است که به نفع کشور است، لذا دولت بر این اساس، گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار را ابلاغ کرده است.

 روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند
وی با بیان اینکه بر این مبنا خیلی از نقاط استان که خیلی‌ها تصورش را هم نمی‌کردند که روزی از نعمت گاز بهره‌مند شوند، گازرسانی شده است؛ افزود: در برخی از روستاها بدلیل تونل، صعب‌العبور بودن و یا عرض کم جاده مواصلاتی، فعلا قادر به گازرسانی نیستیم و نیازمند اخذ مجوزهایی هستیم که گاها موافقت نمی‌شود.

امسال قطعی گاز نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه از مرداد ماه سال گذشته تاکنون مشکل فشار گاز و عدم پایداری آن در استان حل شده است، اظهار کرد: ما طی سال گذشته، هیچ قطعی گازی نداشتیم و باید اعلام کنم امسال هم نخواهیم داشت.

این مسئول با بیان اینکه خط جدید 42 اینچی به مازندران، توانست مشکل مصرف استان را حل کند، بیان کرد: با توجه به خط قدیمی 30 اینچی، در مجموع 60 میلیون متر مکعب گاز وارد استان می‌شود و این در حالی است که مصرف کل استان در ساعت پیک مصرف، 36 میلیون متر مکعب در ساعت است و با این احتساب، مشکلی در تأمین نداریم که هیچ، به استان‌های مجاور صادر هم می‌کنیم.

مطالبات 174 میلیارد تومانی شرکت گاز مازندران از مشترکین
احمدپور با بیان اینکه شرکت گاز انتظاراتی از مردم دارد که اگر محقق نشود اختلالاتی در ارائه خدمات ما ایجاد می‌شود، تصریح کرد: میزان مطالبات ما از مشترکین گاز استان مازندران به 174 میلیارد تومان می‌رسد که یک‌پنجم کل بودجه استانی ما است.

وی ادامه داد: از این میزان مطالبات سهم مشترکین خانگی 74 میلیارد تومان، نیروگاه‌های کوچک 32 میلیارد تومان، CNG ها دو میلیارد تومان، صنایع 39 میلیارد تومان، تجاری‌ها 6 میلیارد و مابقی هم سهم اماکن دولتی است که اگر این مبالغ به دست ما نرسد در راه‌اندازی پروژه‌های خود با مشکلاتی مواجه می‌شویم که در نهایت خود مشترکان متضرر می‌شوند.

اخذ قبوض آنلاین طی 24 ساعت
مدیرعامل شرکت گاز مازندران به راه‌اندازی دریافت و پرداخت قبوض آنلاین برای مشترکین اشاره و اعلام کرد: مشترکین ما می‌توانند با ارسال  کد اشتراک* 5 * شماره کنتور به شماره 200020194 نهایتا ظرف مدت 24 ساعت قبض جدید خود را دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

99/5 درصد از جمعیت شهری مازندران از گاز بهره‌مندند
این مسئول در ادامه به خدمات شرکت گاز مازندران پس از پیروزی انقلاب تا کنون اشاره و  بیان کرد: تاکنون 20 هزار کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شد، 750 هزار علمک نصب شد، یک میلیون و 334 هزار مشترک تحت پوشش است، گازرسانی به 54 شهر انجام که 3 شهر نیز در دست اجرا است و مجموعا 99/5 درصد جمعیت شهری مازندران از گاز بهره‌مندند، دو هزار روستا گازررسانی و 450 روستا نیز در دست اجرا است و مجموعا 92 درصد از جمعیت روستایی استان نیز از نعمت گاز بهره مندند.

احمدپور با بیان اینکه ما رتبه نخست کشور را در گازرسانی به روستاها دارا هستیم، گفت: صنایع تحت پوشش ما پس از انقلاب به یک‌هزار و 17 واحد و تعداد ایستگاه‌های CNG ما هم 137 ایستگاه در کل استان است.

اعتبار 53 میلیارد تومانی برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت
وی در بخش پایانی به طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال‌جاری اشاره و اعلام کرد: کل اعتبارات پیش‌بینی ما برای اجرای این طرح‌ها 53 میلیارد تومان بود که توانستیم با 48 میلیارد تومان اعتبار، آن‌ها را به مرحله راه‌اندازی و قابلیت افتتاح برسانیم.

اتمام پروژه گازرسانی به دودانگه ساری تا پایان امسال
مدیرعامل شرکت گاز مازندران اضافه کرد: در منطقه دودانگه ساری 50 روستا داریم که در فاز نخست، افتتاح گازرسانی به 25 روستا انجام و مابقی روستاها در دست اجرا قرار دارد که تا پایان سال‌جاری تحت پوشش گاز قرار می‌گیرد.

این مسئول در خصوص منطقه چهاردانگه ساری متذکر شد: این منطقه بدلیل حجم بالای تردد و بارندگی فراوان با مشکلات فراوانی مواجه هستیم که کار گاز رسانی را کند می‌کند اما این پروژه در حال انجام و متوقف نمی‌شود. البته در این منطقه افتتاح گازرسانی به کارخانه سیمان کیاسر را خواهیم داشت.

احمدپور در پایان گفت: گازرسانی به 7 روستای مرزن‌آباد چالوس و 6 روستای رامسر از دیگر برنامه‌های افتتاح در هفته دولت سال‌جاری است که محقق خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطالبات 174 میلیارد تومانی گاز مازندران از مشترکین/ اتمام پروژه گازرسانی به دودانگه ساری تا پایان امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..