تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیزات راهداری کلاله به سرقت رفت

ساعت: 15:57 منتشر شده در مورخ: 1397/05/25 شناسه خبر: 1398843

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کلاله گفت: طی دو روز گذشته تعدادی از تجهیزات این اداره در جاده های شهرستان به سرقت رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، قاسم دبوری در گفتگویی اظهار داشت: متاسفانه در سال های گذشته شاهد به سرقت رفتن برخی از تجهیزات راهداری در سطح جاده ها بودیم که هزینه های زیادی را برای این اداره داشته است.

وی افزود: اخیرا شاهد سرقت های هدفدار در این حوزه هستیم به طوری که سارقان تجهیزاتی را به سرقت می برند که از نظر قیمت، هزینه های بالایی را برای این اداره در بر می گیرد.

رئیس اداره راهداری کلاله ادامه داد: در این راستا و طی دو روز گذشته شاهد به سرقت رفتن صفحات خورشیدی چراغ های چشمک زن محور کلاله و چراغ های چشمک زن معروف به پلیس مجازی در دو دوربرگردان این محور بودیم.

وی تاکید کرد: این تجهیزات جزو اموال دولتی محسوب می شود و در صورت پیدا شدن سارقان، برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیزات راهداری کلاله به سرقت رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..