تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذرخواهی شهردار آشخانه از خانواده شهدا

ساعت: 14:49 منتشر شده در مورخ: 1397/05/25 شناسه خبر: 1398820

عضو شورای شهر آشخانه گفت: شهردار آشخانه طی بیانیه ای از نحوه جمع آوری قابل نقد تمثال شهدا از بلوار شهید بهشتی شهر آشخانه و رهاسازی آن میان نخاله ها، از خانواده شهدا و مردم این شهر عذرخواهی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک،  رسول قلی زاده، عضو شورای شهر آشخانه در گفت و گو با خبرنگار ما درباره موضوع جمع آوری تمثال شهدا و رهاسازی آنها در میان نخاله های فلزی شهر آشخانه اظهار کرد: شهرداری آشخانه از ابتدای مرداد ماه جاری نسبت به اصلاح آیلند بلوار شهید بهشتی شهر آشخانه اقدام کرد که در این میان تمثال شهدا واقع در این بلوار نیز جمع آوری و در میان نخاله های فلزی در مجاورت واحد سنگ شکن این شهر رها شدند.

قلی زاده گفت: پس از اینکه اعضای شورای شهر و خانواده شهدای شهر آشخانه از رهاسازی این تمثال ها در چنین شرایطی مطلع شدند، موضوع بحث برانگیز شد و شهردار در پاسخ اعلام کرد که این رهاسازی توسط پیمانکار انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه اعضای شورای شهر آشخانه اعتقاد دارند وقتی شهردار آشخانه چندبار از این منطقه بازدید داشته است چطور می شود که او این تمثال ها را ندیده باشد!

وی در ادامه بیان کرد: پس از اینکه خانواده شهدا از این موضوع مطلع شدند آنان به طور مستمر در تماس با اعضای شورای شهر یا با مراجعه حضوری علاوه بر اینکه ساماندهی تمثال شهدای این شهر به صورتی شایسته را خواستار شدند همچنین آنان خواستار استعفای او نیز شده اند.

این عضو شورای شهر آشخانه گفت: وقتی این درخواست ها به شهردار انتقال داده شد، سرانجام او در بیانیه ای از خانواده شهدا عذرخواهی کرد و این در حالی است که اعضای شورای شهر آشخانه خواستار بودند این شهردار در همان روز نخست نسبت به این موضوع پاسخ دهند و از خانواده شهدا عذرخواهی کنند.

قلی زاده همچنین خاطر نشان کرد: جمعی از اعضای شورای شهر آشخانه نیز علاوه بر اینکه خواستار استعفای این شهردار هستند همچنین خواهان هستند که او یک دلجویی شایسته ای از خانواده شهدای این شهر داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذرخواهی شهردار آشخانه از خانواده شهدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..