تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمیع مدارس مانع از تحصیل نیست/ کمبود معلم در سال تحصیلی جدید نداریم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد بطحایی در حاشیه رونمایی از طرح 'ایران مهارت' گفت: برای تامین دبیر در پایه دوازدهم و کمبود نیروی انسانی از ماه‌های قبل تلاش شده و اینک هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در باره طرح تجمیع مدارس روستایی نیز اظهار داشت: سیاست‌های آموزش و پرورش مبنی بر ساماندهی نیروی انسانی به ادامه تحصیل دانش آموزان لطمه نخواهد زد و خانواده‌ها مطمئن باشند این طرح مانع از ادامه تحصیل فرزندانشان نخواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای اجرای طرح تجمیع اختیارات به استان‌ها داده شده و متناسب با نیاز‌ها و اختیارات در مناطقی که ساماندهی نیروی انسانی موجب ارتقای بهره وری شود این مهم انجام خواهد شد لذا ممکن است در برخی مناطق نیروی انسانی بیشتری در اختیار مدارس قرار گیرد.

بطحایی افزود: یکی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش توسعه مهارت آموزی دانش آموزان است و بر این اساس ابزار و زمینه‌های رشد دانش آموزان را فراهم می‌کنیم.

وی اظهار داشت: مهمترین اولویت‌های حمایتی آموزش و پرورش در زمینه فعالیت‌هایی است که منتج به کار آفرینی شود لذا به سراغ مواردی از خلاقیت دانش آموزان خواهیم رفت که موجب ایجاد اشتغال شود.

در این مراسم از طرح 'ایران مهارت' یا آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای کوتاه مدت در مقطع متوسطه رونمایی شد.

این طرح از سال تحصیلی جدید در ۱۰ درصد مدارس متوسطه اول کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام /ی

وزیر اموزش و پرورش در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمیع مدارس مانع از تحصیل نیست/ کمبود معلم در سال تحصیلی جدید نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..