تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنکینگ جدید فیفا و مورد عجیب استرالیا!/شمارش معکوس برای پایان اقتدار 7 ساله ایران

ساعت24-تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ جدید اعلام شده فیفا همچنان در صدر است اما خبری از صعود چشمگیر به پله های زیر 30 نیست!

تیم ملی ایران در جدیدترین رنکینگ اعلامی از سوی فیفا با 1476 امتیاز و 5 پله صعود در جایگاه 32 دنیا قرار گرفته. جایگاهی که سال قبل در همین زمان هم آنجا نشسته بود و حتی بازی های جام جهانی و قرار گرفتن در جایگاه هجدهم بازی ها سبب نشد تا به پله پایین تر از 30 در جهان برسیم.

این درحالی است که در همه ماه های گذشته در 7 سال اخیر ، ایران تیم برتر آسیا بوده ف در رنکینگ اعلامی ، استرالیا به فاصله 5 امتیازی ایران رسیده و جالب تر اینکه آمده است آنها با 7 پله سقوط اینجای رنکینگ هستند! یعنی ماه قبل با امتیازی برابر با ما در رده 37 دنیا بوده اند. آنها همچنان بالاتر از ژاپن و کره قرار گرفته اند که در جام جهانی نتایجی بهتر را کسب کرده بودند.

اصلا بعید نیست که این آخرین ماه صدرنشینی ایران در رنکینگ فیفا باشد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنکینگ جدید فیفا و مورد عجیب استرالیا!/شمارش معکوس برای پایان اقتدار 7 ساله ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..