تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مهدی قائدی به مدل موی جنجالی

ورزش سه: در روزهای اخیر مدل موی مهدی قائدی در اردوی تیم فوتبال امید در جریان بازی های آسیایی 2018 سروصدای زیادی به پا کرد.

ماجرا از این قرار بود که یونس دلفی به خاطر نبود آرایشگر در اردوی تیم امید موهای قائدی را اصلاح کرد. در نهایت بازیکن جوان استقلال که سعی کرد موهای خود را کوتاهتر کند، با همان شکل و شمایل مقابل عربستان به میدان رفت.

واکنش مهدی قائدی به مدل موی جنجالی

مهدی قائدی در آستانه بازی با کره شمالی درباره مدل موهای خود که برخی انتقادات را در پی داشت، گفت: داستان موهایم را که نمی توانم توضیح بدهم. شاید بهتر است بگویم مقصر اصلی تیم بود که نگذاشتند به آرایشگاه بروم یا از هتل بیرون بروم. این قانون است که بازیکنان نمی توانند از هتل بیرون بروند. مجبور شدم که در اتاق موهای خودم را بزنم. فقط هم یک ماشین برای اصلاح مو داشتیم و حتی شانه هم نداشتیم و نتوانستیم سایه بنداریم!

وی در پاسخ به این سوال چرا این مدل مو را انتخاب کرده، عنوان کرد: آن روز اول که یکی از بازیکنان موهای مرا زد. بعدا صبح روز بازی یک آرایشگر به هتل فرستادند و موهای مرا کوتاهتر کرد. شاید بهتر است بگویم تقصیرکار خودم بودم. حوصله ام سر رفته بود و نمی دانستم چه کار کنم!

بازیکن تیم فوتبال امید درباره اینکه از نیمار موهای خود را الگوبردار کرده، گفت: من نیمار را دوست دارم؛ اما اینطور نیست که موهایم را از او الگو بگیرم. من از خیلی از بازیکنان درس می گیرم و سعی می کنم نکات مثبت همه را بردارم.

قائدی در پایان درباره بازی فردا با کره شمالی بیان داشت: باید فردا برنده باشیم و نتیجه مهم نیست. از مردم می خواهم ما را دعا کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مهدی قائدی به مدل موی جنجالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..