تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دستگاهی که احتمال سرقت را به صفر می‌رساند تا پرینتری که دندان می‌سازد

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که سبب رشد و پیشرفت جوامع مختلف و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود،  در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی محصولات ساخته شده مخترعان بپردازیم.

دستگاهی که کار و کاسبی دزدها را کساد کرده است

گروهی از مخترعان دستگاه تولید رمزی را طراحی کرده‌اند که کار دزدها را کساد کرده است؛  این دستگاه به کمک مکانیک کوآنتومی رمز‌هایی را می‌سازد که به هیچ وجه قابل پیش بینی نیستند و هیچ دستگاه و هوش مصنوعی نمی‌تواند احتمال رمزگشایی را داشته باشد.

از این دستگاه برای ایجاد رمز‌های مختلف در بانک‌های بزرگ و همچنین گاوصندوق شرکت‌های تجاری استفاده می‌شود.

از دستگاهی که احتمال دزدی را به صفر می‌رساند تا پرینتری که دندان می‌سازد

ساخت دندان‌های مصنوعی به کمک پرینتر‌های سه بعدی

دندان‌های مصنوعی کاربرد بسیار زیادی دارند، اما اگر جنس این دندان‌ها از نوع مناسبی نباشند سبب ایجاد تورم و عفونت در دهان می‌شوند؛ به تازگی گروهی از محققان راهکار جدیدی را برای ساخت دندان‌های مصنوعی به وجود آورده اند که بر اساس آن این دندان‌ها با استفاده از پرینتر‌های سه بعدی ساخته می‌شوند و همچنین سبب کاهش عفونت‌های دهان خواهند شد، زیرا بر روی آ‌نها کپسول‌های میکروسکوپی ضد قارچ قرار گرفته شده است.

از دستگاهی که احتمال دزدی را به صفر می‌رساند تا پرینتری که دندان می‌سازد

رباتی که جمجمه سر انسان را سوراخ می‌کند

فارغ التحصیلان دانشگاهی در هلند رباتی را طراحی کرده‌اند که می‌تواند جمجمه انسان را با دقتی بسیار بالا و بدون هیچ آسیبی سوراخ کند.

برای انجام عمل‌های جراحی که بر روی مغز انجام می‌شود باید با یک مته جراحی جمجمه سر را سوراخ کرد که این کاری بسیار سخت و با ریسک بالا است، اما محققان رباتی را طراحی کرده‌اند که جمجمه انسان را به شکل و ابعادی خاص و بدون آسیب رساندن به اعصاب و رگ‌های اصلی سر سوراخ می‌کند که همین موضوع سبب می‌شود در آ‌ینده برای فرد بیمار مشکل خاصی به وجود نیاید.

از دستگاهی که احتمال دزدی را به صفر می‌رساند تا پرینتری که دندان می‌سازد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دستگاهی که احتمال سرقت را به صفر می‌رساند تا پرینتری که دندان می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..