تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ فیلم منتخب از جنیفر لارنس به مناسبت تولد ۲۸ سالگی او

وب سایت سلام سینما: جنیفر لارنس یکی از کم سن ترین بازیگرانی است که موفق به نامزدی و دریافت جایزه اسکار شده است.

ده فیلم منتخب از جنیفر لارنس به مناسبت تولد 28 سالگی او

جنیفر شریدر لارنس متولد 15 اوت 1990 در امریکا است. وی در سال 2015 و 2016 به یکی از بازیگران پردرآمد هالیوود تبدیل شد. وی تاکنون سه بار برای بازی در فیلم های "جوی"2015، "حقه بازی امریکایی" 2013 و " زمستان استخوان سوز" 2010، نامزد جایزه اسکار شده و در سال2012 برای بازی در فیلم "دفترچه امیدبخش" برنده جایزه اسکار شد. در ادامه به معرفی ده فیلم منتخب از وی می پردازیم.

1. مردان ایکس: روزهای گذشته آینده "X-Men: Days of Future Past"

ده فیلم منتخب از جنیفر لارنس به مناسبت تولد 28 سالگی او

امتیاز: 8/10

اکشن ماجراجویی و علمی تخیلی مردان ایکس: روزهای گذشته آینده فیلمی ابر قهرمانی به کارگردانی برایان سینگر محصول سال 2014 است که ادامه نسخه های قبلی آن می باشد. در این فیلم هیو جکمن، جیمز مک آووی، نیکولاس هولت، مایکل فاسبندر، هلی بری، جنیفر لارنس، پیتر دینکلیج، به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم توانست در سال 2015 نامزد جایزه بفتا و اسکار بهترین جلوه های بصری شود. در خلاصه آن آمده:مردان ایکس، ولوورین را به گذشته می فرستند تا از اتفاقی که منجر به نابودی انسان ها و جهش یافتگان در آینده می شود، جلوگیری کند.

جنیفر لارنس در فیلم مردان ایکس روزهای گذشته آینده

2. مردان ایکس: کلاس اول"X-Men: First Class"

ده فیلم منتخب از جنیفر لارنس به مناسبت تولد 28 سالگی او

امتیاز: 7.7/10

مردان ایکس کلاس اول پنجمین نسخه از سری فیلم های مردان ایکس است که در سال 2011 به کارگردانی متیو وان و با بازی جیمز مک آووی، مایکل فاسبندر، کوین بیکن، جنیوری جونز، رز بیرن، نیکولاس هولت، جنیفر لارنس ساخته شد. جنیفر لارنس برای این نقش تماما از پروتز استفاده کرد که برایش بسیار ناراحت کننده بود. این مجموعه به اولین اختلافات بین «چارلز ژاویر» (جیمز مک‌آووی) و «اریک لنشر» (مایکل فسبندر) و ایجاد جهش یافته ها می پردازد.

3. دفترچه امیدبخش "Silver Linings Playbook"

ده فیلم منتخب از جنیفر لارنس به مناسبت تولد 28 سالگی او

امتیاز: 7.7/10

درام کمدی و عاشقانه دفترچه امیدبخش به کارگردانی دیوید او راسل محصول سال 2012 است که در آن بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو، جکی ویور به ایفای نقش پرداخته اند. لارنس برای بازی در این فیلم برنده جایزه گلدن گلوب و اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن شد. علاوه بر این توانست در هفت بخش بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اصلی مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین تدوین نامزد جایزه اسکار شود. فیلم درباره بازگشت مردی از انستیتو روانی و آشنایی اش با دختری عجیب است.

4.هانگر گیمز 2: اشتعال " The Hunger Games: Catching Fire "

ده فیلم منتخب از جنیفر لارنس به مناسبت تولد 28 سالگی او

امتیاز: 7.5/10

اکشن ماجراجویی و رمزآلود هانگر گیمز 2: اشتعال به کارگردانی فرانسیس لارنس و با بازی جنیفر لارنس، جاش هاچرسون، لیام همسورث محصول سال 2013 است. این فیلم توانست در سال 2014 نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین موسیقی شود. لارنس درباره تجربه بازی اش در این مجموعه گفته است: "وقتی در جنگل سه عنکبوت دیدم از ترس گریه می کردم". در خلاصه داستان می خوانیم:"رئیس جمهور اسنو از اینکه کتنیس در مسابقات " عطش مبارزه " پیروز شده عصبانی هست و اینبار قصد دارد با استفاده از قدرتی که در اختیار او قرار داده شده، مسابقه ای برگزار کند و بار دیگر کنتیس را وارد این مسابقات کند اما..."

5. حقه بازی امریکایی" American Hustle"

ده فیلم منتخب از جنیفر لارنس به مناسبت تولد 28 سالگی او

امتیاز: 7.3/10

درام جنایی حقه بازی امریکایی به کارگردانی دیوید اوراسل و با نقش آفرینی کریستین بل، امی آدامز، بردلی کوپر، جرمی رنر، جنیفر لارنس، لوئیس سی کی محصول سال 2013 است که توانست امتیاز نقد 90 را به دست آورد. این فیلم در سال 2014 برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن( امی ادامز ) و بهترین بازیگر نقش مکمل زن( جنیفر لارنس ) شده و همچنین در ده بخش بهترین فیلم سال، بهترین بازیگر نقش اصلی مرد، بهترین بازیگر نقش اصلی زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین فیلمبرداری، بهترین طراحی لباس، بهترین طراحی صحنه، بهترین ادیت فیلم و بهترین فیلمنامه اورجینال نامزد جایزه اسکار شد. حقه بازی امریکایی داستان دو کلاهبردار است که به مامور اف بی ای در ماموریتی کمک می کنند.

6. هانگر گیمز"The Hunger Games"

ده فیلم منتخب از جنیفر لارنس به مناسبت تولد 28 سالگی او

امتیاز: 7.2/10

فیلم ماجراجویی و علمی تخیلی هانگر گیمز به کارگردانی گری راس و با بازی جنیفر لارنس، جاش هاچرسون، لیام همسورث، محصول سال 2012 و اولین سری از مجموعه هانگر گیمز است که با نقدهای مثبت و فروش بسیار خوبی مواجه شد. هانگر گیمز جایزه بفتا بهترین فیلم را از آن خود کرد و نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین موسیقی شد. فیلم داستان نوجوانانی است که مجبورند تا برای زنده ماندن با یکدیگر بجنگند.

7. زمستان استخوان سوز" Winter's Bone"

ده فیلم منتخب از جنیفر لارنس به مناسبت تولد 28 سالگی او

امتیاز: 7.2/10

درام زمستان استخوان سوز به کارگردانی دبرا گرانیک و با بازی جنیفر لارنس، جان هوکس و گرت دیلاهانت محصول 2010 امریکا است. این فیلم توانست امتیاز نقد 90/100 را به دست آورد. زمستان استخوان سوز داستان دختر جوانی است که برای پیداکردن پدرش در کوهای اوزارک سختی های زیادی را متحمل می شود. جنیفر لارنس نامزد جایزه گلدن گلوب و اسکار شده و همچنین فیلم توانست در سه بخش بهترین فیلم سال، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلمنامه اقتباسی نامزد جایزه اسکار شود. لارنس برای بازی در این فیلم خرد کردن چوب، پوست کندن سنجاب و مبارزه کردن یاد گرفت. خودش "ری" را بهترین نقشی می داند که تاکنون بازی کرده است.

8. مردان ایکس: آپوکالیپس" X-Men: Apocalypse"

ده فیلم منتخب از جنیفر لارنس به مناسبت تولد 28 سالگی او

امتیاز: 7/10

اکشن علمی تخیلی و ماجراجویی مردان ایکس: آپوکالیپس به کارگردانی برایان سینگر و با بازی جیمز مک آووی، مایکل فاسبندر، رز بیرن، نیکولاس هولت، جنیفر لارنس، اسکار آیزاک، سوفی ترنر، هیو جکمن محصول سال 2016 است و نهمین قسمت از مجموعه فیلم های مردان ایکس می باشد. در خلاصه آن آمده:" هنگامی که آپوکالیپس از خواب خود بیدار شد، تصمیم گرفت به نسل بشر پایان دهد. چارلز اگزاویه و ریون دارکهولم رهبری یک تیم جوان از اکس‌من‌ها را به عهده می‌گیرند تا با آپوکالیپس روبرو شده و او را شکست دهند."

9. مسافران " Passengers"

ده فیلم منتخب از جنیفر لارنس به مناسبت تولد 28 سالگی او

امتیاز: 7/10

درام علمی تخیلی و عاشقانه مسافران به کارگردانی مورتن تیلدام محصول 2016 امریکا است که در آن کریس پرت، جنیفر لارنس، مایکل شین، لارنس فیشبرن، نازنین بنیادی به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم مسافران داستان عاشقانه بین دو فضانورد است که زودتر از موعد از خواب بیدار شده اند. این فیلم توانست نامزد اسکار بهترین موسیقی و بهترین طراحی صحنه شود.

10. مادر! Mother

ده فیلم منتخب از جنیفر لارنس به مناسبت تولد 28 سالگی او

امتیاز: 6.7/10

درام ترسناک و رمزآلود مادر به کارگردانی دارن آرونوفسکی و با بازی جنیفر لارنس، خاویر باردم، میشل فایفر، دامنل گیلسون، اد هریس محصول 2017 است. لارنس درباره بازی در این فیلم گفته است:"تنها لحظه ای که خودم را گم کردم در زمان بازی در فیلم مادر بود و نتوانستم قبول کنم که هیچ یک از اتفاقات واقعی نیست". در خلاصه داستان می خوانیم:"رابطه یک زن و شوهر آزمایش می‌شود، وقتی که مهمانان ناخوانده برای به هم ریختن زندگی آرام آنها وارد خانه‌شان می‌شوند."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ فیلم منتخب از جنیفر لارنس به مناسبت تولد ۲۸ سالگی او»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..