تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی جدید موتورولا هم آیفون ایکس است هم پی ۲۰ هوآوی!

گوشی جدید موتورولا هم آیفون ایکس است هم پی ۲۰ هوآوی!

به گزارش خبرآنلاین، پشت این گوشی کاملاً شبیه آیفون ایکس اپل بوده با این فرق که لوگوی موتو را در خود جای‌داده است نه آیفون را که به‌عنوان حسگر اثرانگشت عمل می‌کند. {لینک}

اما ترکیب رنگ بکار رفته در پی 30 کاملاً شبیه ترکیب رنگ هوآوی در پی 20 است و دورنگ ساختن گوشی را کاملاً کپی کرده است.

جلوی گوشی نیز مانند آیفون ایکس به‌صورت ناچ‌دار تعریف‌شده و حتی گوگل نیز در سرچ خود خیال می‌کند پی 30 موتورولا همان آیفون ایکس اپل است.

6 گیگ رم، پردازنده اسنپ دراگون 636، باتری 3000 میلی آمپر ساعت، اندروید 8.0، نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 2246 در 1080، دوربین سلفی 12 مگاپیکسل و دو دوربین 16 و 5 در عقب، از مشخصات فنی پی 30 است.

موتورولا این گوشی 300 دلاری را از 15 سپتامبر راهی بازار می‌کند.

گوشی جدید موتورولا هم آیفون ایکس است هم پی ۲۰ هوآوی!

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی جدید موتورولا هم آیفون ایکس است هم پی ۲۰ هوآوی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..