تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه گوشی‌های نوکیا به اندروید 9 ارتقا خواهند یافت

گوشی‌های نوکیا به اندروید 9 ارتقا خواهند یافتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، HMD یکی از معدود شرکت‌هایی است که سیستم‌ عامل همه گوشی‌های خود را به اندروید 9.0 Pie ارتقا خواهد داد. تنها شرکتی که همین اقدام را انجام داده، Essential بوده که تنها یک گوشی هوشمند دارد در نتیجه عرضه اندرویدی دیگر برای یک گوشی بسیار آسان خواهد بود.

اگر شما یکی از خریداران گوشی‌های با برند نوکیا باشید، حتما خوشحال خواهید شد که بدانید شرکت فنلاندی HMD قرار است برای همه این گوشی‌ها آپدیت اندروید ارائه کند و سیستم عامل آن‌ها را به اندروید 9.0 Pie ارتقا دهد. اگرچه تاریخ مشخصی برار ارائه اندروید به گوشی‌های نوکیا اعلام نشده است، HMD Global تأیید کرد که سیستم عامل همه گوشی‌های نوکیا به اندروید 9 Pie ارتقا داده می‌شوند.

این لیست گوشی‌های نوکیا است که قرار است سیستم عامل آن‌ها به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید ارتقا یابد:

Nokia 1 Nokia 2 Nokia 2.1 Nokia 3 Nokia 3.1 Nokia 5 Nokia 5.1 Nokia 6 Nokia 6.1 Nokia 6.1 Plus Nokia 7 Nokia 7 Plus Nokia 8 Nokia 8 Siroco

به احتمال زیاد، Nokia 7 Plus اولین گوشی نوکیا خواهد بود که این آپدیت را دریافت می‌کند چون تنها گوشی HMD بود که در برنامه بتای اندروید قرار گرفته بود. پس از این گوشی، احتمال دارد گوشی‌های رده بالای نوکیا یعنی Nokia 8 و Nokia 8 Siroco به این سیستم عامل ارتقا یابند. همچنین در میان گوشی‌های میان رده نوکیا، نسخه‌های Android Go زودتر از دیگر گوشی‌های میان رده، آپدیت اندروید را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارتقای گوشی‌های نوکیا به اندروید 9



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه گوشی‌های نوکیا به اندروید 9 ارتقا خواهند یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..