تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت شهید آوینی از دادن خبر اسارت به پدر دو اسیر، در جنگ 8 ساله دفاع +فیلم

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که رژیم بعثی عراق به همراه حامیان آمریکایی و غربی خود، به کشورعزیزمان ایران تجاوزکردند، آحادمردم به خصوص جوانان رشید این مرزوبوم برای دفاع از سرزمین و ناموس خود، روانه جبهه های جنگ حق علیه باطل شدند. آن ها هدف خوداز این حرکت پرشور را، کسب رضایت ولی زمانه یعنی امام خمینی (ره) دانسته‌اند، و این را درگوشه قلب خود نیز حک کرده بودند که رضایت خدا فقط در کسب رضایت ولی زمانه به دست می‌آید.

در جریان این حرکت عظیم مردمی، عده ای شهدشیرین را نوشیده وبه هدف والای خود یعنی شهادت رسیدند. برکت خون این شهدا در سال‌های دفاع مقدس باعث شده است، دشمنان اسلام و ایران مهرخاموشی براذهان خصمانه خود بزنند تا دگربار فکر تجاوز و دست اندازی از ذهن هایشان گذر نکند.

در این‌میان کسانی هم بودند که به درجه رفیع اسارت نائل شدند که اجرومزد آن‌ها نیز کمتراز شهادت نبوده‌ است. آن‌ها سالیان متمادی درزیرشکنجه‌های سنگین و خصمانه دشمن بعث عراق سرخم نکردند و ثابت کردند که در اسارت ظاهری هم می‌شود از آرمان‌های رفیع انقلاب واسلام دفاع کرد و سرسپرده خواسته های دون پایه آنها نشد.

یکی از نمونه‌های امروزی جوانان اسیررشید وغیورمند، شهید محسن‌ حججی است، که با اسارت در بند یکی از کثیف‌ترین دشمنان اسلام و اهل بیت نشان داد می‌شود در هر حال پشتیبان ولی بود و از آرمان‌های اسلام کوتاه نیامد.

///////////////////////////

///////////////////////////

در ادامه روایت شهید آوینی از دادن خبر اسارت به پدر دو اسیر، در جنگ 8 ساله دفاع مقدس را مشاهده می کنید:

شهید آوینی در مستند روایت فتح اینطور می گوید: "چند قدم آن‌طرف‌تر، برادر خلیلی كه خبر اسارت دومین فرزند خود را نیز شنیده است نشسته، پیشانی‌اش را بر سلاحش تكیه داده و با نفس اماره‌ی خویش می‌جنگد و راستش، جنگ حقیقی همان جنگی است كه اكنون در درون او برپاست. آری، مؤ‌من در دو جبهه می‌جنگد: جبهه‌ی درون و جبهه‌ی بیرون. و جهاد اكبر در جبهه‌ی درونی انسان درگیر است.

عمق جان ما با خاطراتی كه از او داشتیم انس گرفته بود و بار دیگر، آنجا همه‌ی آن خاطرات همچون بوستانی كه باد بهار بر آن وزیده باشد زنده شد و رایحه‌ی بهشتی گل‌هایش بر مشام جانمان نشست و ما را با خود به معراج عشق برد."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت شهید آوینی از دادن خبر اسارت به پدر دو اسیر، در جنگ 8 ساله دفاع +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..