تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذرخواهی رهبر انقلاب نشانه چیست؟ +فیلم

عذرخواهی رهبر انقلاب نشانه چیست؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیری که با قشرهای مختلف مردم داشتند در خصوص صدور اجازه برای مذاکرات وزیر خارجه دولت یازدهم با همتای آمریکایی‌اش فرمودند: در قضیه‌ی برجام، بنده اشتباه کردم اجازه دادم که وزیر خارجه‌‌ی ما با آن‌ها صحبت کند، ضرر کردیم.

شنیدن این جمله از سوی افراد حاضر در این دیدار و عدم انتشار کامل بیانات رهبری در طی روزهای گذشته از سوی دفتر حفظ و نشر آثار ایشان، موجب ابهام در سخنان رهبر انقلاب و بعضا تحریف آن در برخی رسانه‌ها شد، در همین راستا نشریه خط حزب الله وابسته به دفتر رهبری اصل سخنان ایشان را منتشر کرد.

یکی از مهمترین ویژگی‌‍‌های یک مقام مسئول در نظام اسلامی که بعضا مورد غفلت واقع می‌شود، داشتن شهامت عذرخواهی و شجاعت اعتراف به این امر است.

این ویژگی‌ ارزشمند را ما هم در وجود برجسته امام راحل(ره) و هم در شخصیت حضرت آیت الله خامنه‌ای مشاهده کرده ایم، یکی از شاهدمثال‌های این قضیه، ماجرای عذرخواهی رهبر انقلاب در موضوع سیاست‌های کاهش رشد جمعیت است که مقام معظم رهبری با شهامتی مثال زدنی خودشان را در این اشتباه شریک دانستند.

در ادامه نیز ویدئویی از بیانات رهبر انقلاب در سالیان گذشته در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) مشاهده می‌کنید که ایشان در آن معنای عذرخواهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذرخواهی رهبر انقلاب نشانه چیست؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..